כולנו יודעים שכדאי להוסיף כמה שיותר ירקות לתפריט, אבל הקור מעביר את החשק לאכול סלט. אז מה עושים?
הפעם הכנתי סלט טעים ומשביע, בכיכובם של הבטטה והשומר.
הבטטה מעניקה לנו שפע בטא קרוטן, ויטמין סי ועוד ויטמינים ומינרלים. השומר עשיר בסיבים תזונתיים, מינרלים ונוגדי חמצון. הבצל מכיל תרכובות נוגדות דלקת, נוגדות אלרגיה ועוד שפע רכיבים. וכולם יחד, בנוסף להיותם טעימים, יעזרו ויתמכו במערכת החיסון שלנו בתקופה שבה זה כל כך חשוב.
גם טעים וגם תומך במערכת החיסונית גם טעים וגם תומך במערכת החיסונית
גם טעים וגם תומך במערכת החיסונית
(צילום: ענת לשם)

סלט קוביות בטטה ושומר חורפי

מה צריך?
2 בטטות בינוניות קלופות וחתוכות לקוביות
2 ראשי שומר שטופים וחתוכים לקוביות
1 בצל גדול חתוך לקוביות
מלח
שמן זית איכותי
לימון
שומשום מלא
איך מכינים?
מחממים מחבת עם שמן זית
מוסיפים את קוביות הבטטה ומערבבים מדי פעם
מוסיפים את קוביות השומר והבצל
ממשיכים בבישול תוך ערבוב מדי פעם עד שקוביות הבטטה מתרככות
מכבים את האש ומתבלים במלח ולימון בשפע (אפשר להחליף במיץ תפוזים לטעם יותר מתקתק ומיוחד)
מפזרים שומשום ומגישים
הסלט נשמר מצוין כמה ימים בקירור.
ענת לשם - נטורופתית, בישול צמחוני וטבעוני, בעלת קליניקת מעגל החיים - מרחב נעים ומאפשר לטיפולים ופעילויות בתחומי הגוף, הנפש, היצירה וכל מה שביניהם