בחירות 2023: תנועת הליכוד פנתה למפקד מחוז מרכז במשטרה להרחיק המפגינים מבתי התושבים המארחים חוגי בית. הפנייה למפקד המחוז ניצב אברהם ביטון, היתה לבקשת ראש רשימת הליכוד בכפר סבא, סגן ראש העיר אורן כהן. כהן אף קורא להפסקת האלימות וההטרדות כנגד חפים מפשע, תושבי העיר, הבאים לשמוע ולהשמיע במסגרת חוגי הבית שהליכוד עורך.
2 צפייה בגלריה
השר יואב קיש והמפגינים מול ביתו של אורן כהן
השר יואב קיש והמפגינים מול ביתו של אורן כהן
השר יואב קיש והמפגינים מול ביתו של אורן כהן
(צילומים: פרטי)
לאחרונה התקיימו חוגי בית של הליכוד וזאת במסגרת קמפיין הבחירות של הסניף המקומי בהנהגת אורן כהן סגן ראש העיר. חוגי הבית והסיורים בעיר היו גם בהשתתפותם של שרים וח"כים שבאו להביע תמיכה בכהן וברשימת הליכוד. בין היתר היו בכפר סבא יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, השרים אלי כהן, יואב קיש, מיקי זוהר ועוד.

2 צפייה בגלריה
אורן כהן
אורן כהן
אורן כהן
(צילום: פרטי)

באירועים אלו אמנם נרשמה נוכחות משטרתית אך אלו לא הרתיעו את המפגינים. האלימות הסלימה בשני חוגי הבית שערכה רשימת הליכוד. בחוג הבית עם יואב קיש שהתקיים בביתו של ראש רשימת הליכוד וסגן ראש העיר אורן כהן רוססו בליל כיפור כתובות בסביבת הבניין וחוג הבית לווה ברעש מחריש אוזניים של סירנות עולות ויורדות, השחתת רכוש ציבורי ופרטי ועוד. גם בחוג הבית שהתקיים בביתו של מועמד מספר 2 תא"ל במיל, היה רעש מטורף. אשר שחר, יצא אל המפגינים והזמין אותם להיכנס בנחת והם סירבו. ברצף ראיונות לתקשורת הארצית שגילתה התעניינות בעניין, סיפרה אירית שחר, אשתו של אשר, שאחת התושבות הזכירה למפגינים שלא מכובד שמתנהגים כך למשפחה שכולה שאיבדה את בנם במהלך השרות הצבאי. התגובה הייתה "בקרוב אצלך". עוד היא ציינה שהמפגינים צעקו לנכדים הקטנים של המשפחה "אל תתגייסו לצבא כי גם אתם תמותו".
עו"ד אבי הלוי שפנה בשם הליכוד לניצב ביטון, מבקש שהמשטרה לא תאפשר למפגינים להגיע סמוך לחוג הבית וזאת תוך שהוא מציין את פסיקת בג"צ דוד קמחי ואח' נגד משרד רוה"מ : "....הפגנה של עד 200 מפגינים תתקיים במרחק של למעלה מ-300 מ'...." וזאת בשל חשש לביטחון נבחרי הציבור והאזרחים.
קראו גם:
אורן כהן, מועמד מספר 1 לרשימת הליכוד: "אני קורא למשטרת ישראל לאכוף את החוק ולאפשר לנו לעשות מפגשי תושבים. האלימות והשנאה לא תרתיע אותנו. נמשיך לשאוף לליכוד השורות תרתי משמע. ליכוד גדול במועצת העיר יהיה כוח מאזן לרדיקליות שכפר סבא לא רוצה. נמשיך לחזק את הסטטוס קוו"
תא"ל (במיל.) אשר שחר, מועמד מספר 2 ברשימת הליכוד: "הצטרפתי לחיים הפוליטיים ולאורן כהן, כדי לעשות טוב לתושבים. אייצג נאמנה את תושבי מזרח העיר בפרט וכפר סבא כולה. צר לי שקומץ מוסט מביא את המחאה למקומות רעים".