מי ראה את איתמר? המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר איתמר שלזינגר בן 33 מכפר סבא אשר נעלמו עקבותיו לאחר תאונת דרכים שהיה מעורב בה בלילה בתאריך ה-22/9 ביישוב עין חוד במסגרתה נפצעו 3 תושבי המקום ומאז נעלמו עקבותיו.
3 צפייה בגלריה
איתמר שלזינגר
איתמר שלזינגר
איתמר שלזינגר
(צילום: פרטי)
לפני כשלושה שבועות, איתמר שלזינגר, פגוע נפש, נקלע לתאונת דרכים באזור עין חוד ומאז נעלמו עקבותיו. על פי החשדות רכבו התהפך בשער הכניסה ליישוב, וככל הנראה עקב הלחץ בסיטואציה ברח איתמר מהמקום. המשטרה ואימו סימי מבקשים את עזרת הציבור לאיתורו. גובהו: 1.70, מבנה גופו: בריא, שיערו: ג'ינג'י. בראיון שהעניקה אמו של איתמר סימי ל-103 היא חוששת לעבירה על רקע לאומני.
גורמים ביחידת הכלבנים המחפשת את שלזינגר מסרו: "אם שלזינגר נפצע, הוא בודאי לא היחיד כי בזמן שדהר לכוון היציאה מהכפר פגע במספר אנשים ורכבים. רבים מהכפר דלקו אחריו. והתעלומה עדיין לא פוענחה. האם הצליח לברוח מההמון הזועם? האם תפסו אותו? האם נפל בשטח? האם הצליח לברוח?

3 צפייה בגלריה
החיפושים אחרי איתמר
החיפושים אחרי איתמר
החיפושים אחרי איתמר
(צילום: יכ"ל)

"בינתיים המחפשים נמצאים בין הפטיש לסדן. חלק מתושבי הכפר אף האשימו את המחפשים "בשיתוף פעולה עם מחבל יהודי ועם מזימה הזויה לכבוש את הכפר. יש לציין שהכפר נמצא סמוך מאד לקיבוץ ניר עציון בגזרת זכרון יעקב. רבים מתושבי הכפר מפגינים נוכחות בכניסה לכפר ומפריעים להתקדמות החיפושים. המשטרה מעניקה מעטפת מוגבלת למחפשים בשלב הזה עקב מחסור במשאבים וריבוי מקרי רצח באזור. תנאי השטח מקשים עוד יותר על המחפשים שמתמודדים כבר בחיפוש קשוח, ומורכב עם סביבה עויינת למדי ללא נוכחות משטרתית מספיקה בשלב זה של החיפושים.



"אני מבין שהתושבים זועמים ושהמשטרה מתקשה להכיל את כל הפשע והאירועים בגזרה. בהחלט חסר כח אדם. ועושים את מה שהם יכולים. אבל לא יתכן שנהיה במצב שלא נוכל למצות כראוי את החיפושים, עקב איומים ומכשולים אחרים", אמר יוסף אחד המחפשים שטוען שהותקף מילולית על ידי תושבי הכפר שחסמו את התקדמותו בחיפושים בעומק שטח פתוח".
קראו גם:
מיכ"ל (יחידת הכלבנים) נמסר: "יחידת הכלבנים לישראל, בפיקודו של יקותיאל (מייק) בן יעקב, ממשיכה בחיפושים נרחבים ובהשלמת תאי שטח, בגזרת הכפר עין חוד, אחר הנעדר איתמר שלזינגר, כבן 33, שנעלמו עקבותיו בתאריך 22.09.2023 מאזור עין חוד בשעות הערב.
"איתמר ככל הנראה נקלע לתאונת דרכים בעין חוד בתוך הכפר. לפי עדויות הוא דהר לכיון שער היציאה שנסגר, התנגש עם שער הברזל ורכבו התהפך בסמוך ליער. מה שקרה לאחר מכן לא ברור. כשכוחות המשטרה הגיעו, כבר נעלמו עקבותיו של איתמר.
"צוותי יכ"ל, לבקשת משפחתו של איתמר, ובסיוע למשטרת ישראל, הופכים כל אבן בשטחים הפתחים בגזרה, תוך הפעלת כלבי הרחה ואמצעים נוספים.
"בהתחשב ברגישות האירוע כוחות המחפשים מטעם יכ"ל קיבלו הנחיות לא ליצור קשר ומגע עם צעירי ותושבי הכפר ולא להיגרר לעימותים עם נוכחות קבועה של בני הכפר שניצבים על יד שער הכניסה לישוב עת שעוקבים אחרי התקדמות החיפושים. קיים חשש כבד לחייו. אנו פונים לציבור הרחב בבקשת סיוע בהפצת תמונתו. כל היודע דבר על מקום הימצאו, או כל פרט העשוי לסייע באיתורו מתבקש לפנות בדחיפות למוקד יכ"ל: 0544876709".