בחירות 2023: על רקע האיום שמרחף על אופיה של העיר, בתכנון, בתחבורה ובצביונה הליברלי החליטו המועמדות הדר לביא ועדי לוי סקופ לאחד כוחות. החלטה זו נעשתה לאחר מגעים רבים שנעשו בין השתים בתקופה האחרונה ובתמיכה רחבה של הציבור.
2 צפייה בגלריה
עו"ד עדי לוי סקופ והדר לביא
עו"ד עדי לוי סקופ והדר לביא
עו"ד עדי לוי סקופ והדר לביא
(צילום: זיו וינר)
סיעת ״הדמוקרטים״ בראשות לוי סקופ תרוץ ברשימה משותפת עם סיעת ״כפר סבא מתקדמת״ בראשות הדר לביא. סקופ תשובץ כמספר 2 המשותפת ותיקח חלק משמעותי בצוות הקמפיין.
סקופ ידועה כאחת מהמובילות הבולטות במאבק למען הדמוקרטיה, והשפעתה, יחד עם חברות וחברי סיעת הדמוקרטים שבראשותה.

2 צפייה בגלריה
הדר לביא
הדר לביא
הדר לביא
(צילום: רמי זרנגר)

המועמדת לראשות העיר הדר לביא: "מבקשת להודות לעדי על התמיכה. תרומתה ארוכת השנים לעיר, וניסיונה העשיר יסייעו לנו בדרך לניצחון בבחירות אוקטובר 2023 ובניהול העיר ביום שאחרי הבחירות. אנחנו נמצאים כעת בתנופה אדירה – בשטח, בסקרים ובאיחודים – תחילה עם תמיכתו של יוסי סדבון וכעת עם הצטרפותה של עדי.
לאחר הצטרפותה של עדי, אנו ממשיכים לפעול בכל המרץ כדי להעמיד חזית רחבה לקראת הבחירות הקרובות. חזית שתבטיח את עתידה של כפר סבא כעיר ליברלית ששומרת על הצביון המיוחד שלה ורואה כל תושב ותושבת בעיר, עיר שצועדת סוף סוף קדימה בדיור, בתחבורה ובביטחון האישי״.
קראו גם:
עו"ד עדי לוי סקופ מסרה: "זה יום מרגש מאד עבורי ועבור כפר סבא כולה. הדר ואני כוח נשי מנצח- בעלות השקפות עולם משותפות וחזון דומה לעיר, ומהיום אנחנו שותפות לדרך ועומדות בהבטחה שלנו לייצר חזית רחבה שתבטיח את עתידה של כפר סבא כעיר ליברלית. אני בטוחה במנהיגותה וביכולתה של הדר להוביל את העיר למקום בו היא ראויה להיות. הצטרפו אלינו וביחד נהפוך את כפר סבא שלנו לעיר הטובה בישראל בכל תחומי החיים".