טרגדיה בהוד השרון: מיכאל (מייקל) אטדגי מעצב השיער האהוב משכונת גיורא נפטר בגיל 49 ככל הנראה לאחר אירוע לבבי.
2 צפייה בגלריה
מיכאל (מייקל) אטדגי ז"ל
מיכאל (מייקל) אטדגי ז"ל
מיכאל (מייקל) אטדגי ז"ל
(צילום: פרטי)
מיכאל, מייקל בפי כולם, היה אהוד מאוד על תושבי שכונת גיורא ורמתיים, לקוחותיו הרבים סיפרו על מעצב שיער שהיה אחד האנשים "עם הלב הכי רחב שיש".
"הוא היה ספר בעל ידי זהב, איש שיחה מהמעולים שיש, שתמיד אהב להיות בחברת אנשים. החיוך כל הזמן לא זז מהפנים שלו. זו אבידה גדולה מאוד", ספדו לו רבים.

2 צפייה בגלריה
מיכאל (מייקל) אטדגי ז"ל
מיכאל (מייקל) אטדגי ז"ל
מיכאל (מייקל) אטדגי ז"ל
(צילום: פרטי)

אחייניתו, מור ספדה לו: "מייקל, לא הגיוני לדבר עליך בלשון עבר. באמת שלא יכולה להסביר את הקשר שלנו. מסתכלת בתמונות הפייסבוק שלך הוא מלא בתמונות של הילדים שלי שכל כך אוהבים אותך ומחכים לך שתבוא. קבעת עם איתן שתגיע לספר אותו היום לפני שעולה לכיתה א׳. בכל שלב בחיים ליווית אותי. אתה אחי הגדול. ואיך היית מדליק אותי בשניה ושניה אחרי מצחיק אותי!? ואיך היית אומר לי את רעעהההה ושניה אחריי אין על הלב שלך. וכל פעם אותה בדיחה את הולכת עם פיג׳מה לעבודה? יפה לך מכוער.
מייקל, נשבעת לך אני אוהבת אותך. כמה שדאגת לכולנו ורצית לשמוע שתמיד הכל טוב. בכל יום הולדת הברכה הראשונה זה אתה. היית נוף ילדותי. נמצא בכל מקום חבר של כולם וכולם כבר יודעים אחיינית של מייקל. גיורא רמתיים/ רמתיים גיורא. עם כוס קולה וקרח ביד ושלט ביד השניה.
קראו גם:
"היית חכם הפוך על הפוך בהכל. בוא נסכים שלא נסכים - משפט שלך. אני מוצפת, לא מעכלת, עוצרת ונזכרת ברגעים וצחוקים ובהודעות קוליות. עשית בשביליי הכל גם כשלא היית צריך. אין על אחייניות שלי תמיד אמרת. אני כמו שאני תלמידה טובה של החיים והבנתי שהמוות הוא חלק בלתי נפרד מהם. אבל רק שאלה, על פרידה שכזו איך מתגברים? נכון הזמן יעשה את שלו אבל הגעגוע יתגבר.
"מבטיחה לדבר עליך ולהזכיר אותך תמיד לילדים שלי שכל כך אהבת. הפינה שלך בלבי לנצח שמורה. אוהבת אותך וזוכרת לך את כל הטוב".