אודי סלנט (48) מכפר סבא, יזם הייטק ומרצה באוניברסיטת רייכמן נעצר בשבת האחרונה זאת לאחר חשד כי ריסס גרפיטי ברחובות הרצליה.
1 צפייה בגלריה
אודי סלנט
אודי סלנט
אודי סלנט
(צילומים: מתוך הסרטון, סטודיו סלנט איי די)
במסגרת חקירה להשחתת מקרקעין, ריסוס גרפיטי בגנות ההפיכה המשטרית, שמנהלת משטרת הרצליה נכנסו בשבת האחרונה שוטרים לחצר ביתו של אודי סלנט, ללא צו, ללא אישור, ללא תיאום, וביצעו שם חיפוש במשך דקות ארוכות, והחרימו ציוד שנראה בעיניהם כמתאים לריסוס גרפיטי.
ביום ראשון בבוקר הופיעו כבר 2 שוטרים בפתח הבית של סלנט ודרשו שיתלווה אליהם מיד לחקירה בתחנה. הפשע: ריסוס גרפיטי.
"האמת נבהלתי. מעולם לא היו אצלי שוטרים בבית. השוטר התנהג אליי כאילו אני ילד, וביקש שאתלווה אליו לתחנת המשטרה. השוטרים שהגיעו היו ללא צו, ללא מדים, סתם ככה, הם החליוט שאני ריססתי גרפיטי ברחובות העיר הרצליה. עוד שאלו אותי אם יש לי כלי תקיפה, שהדבר האחרון שתקפתי בימי חיי זה יתושים".
לאחר חקירה ומעצר, שוחרר אודי לביתו ללא תנאים מגבילים.



סיפור מעצרו של סלנט עורר גלים ברשתות החברתיות לאחר שארגון "יאללה תקווה" ערכו ופרסמו את סרטון המעצר שלו. רבים הגיבו בסערת רגשות ברשת : "זה יכול להגיע אל כל אחד ואחת מאיתנו".
השדרן ואיש התקשורת בן כספית צייץ: "אודי סלנט, יזם הייטק ומרצה באוניברסיטה. בלשים מגיעים לעצור אותו בביתו. מצאו אצלו ציוד גרפיטי. אחרי שוידאו שהוא לא חמוש ומסוכן, עצרו אותו. אחר-כך יגיד לנו דובר המשטרה שהכל בסדר. אבל הדיקטטורה כבר כאן. אני, במקום שני הבלשים בסרטון הזה, הייתי מסרב למשימה הזו. כי בסוף, כשיבואו לעצור אותם, לא יהיה מי שיסרב. בושה".
קראו גם:
תגובת המשטרה: "שוטרים הגיעו למקום על מנת לאתר חשוד במעורבות בביצוע עבירה של השחתת פני מקרקעין. החשוד ששהה במקום התעלם מדפיקות חוזרות ונשנות על דלת הבית ולכן פנו לכיוון הדלת האחורית דרך שטח פתוח הנגיש לציבור ושאינו מגודר. משהבחינו על הרצפה מחוץ לבית בציוד שלפי החשד קשור למעשה העבירה, הציוד נתפס".