החופש הגדול מחזיר את פעילויות התרבות לילדים: פעילות משולבת של סדנאות יצירה ושעות סיפור מתוך הקלאסיקות המוכרות ללא עלות באושילנד.
1 צפייה בגלריה
מופע נזהרים בשמש
מופע נזהרים בשמש
מופע נזהרים בשמש
(צילום: תומר שוקרי)
פעילויות תרבות והעשרה של שעת סיפור עם סדנת יצירה המשלבת תכנים מתוך הסיפורים יחכו לילדים ולהוריהם מידי שבוע בימי שלישי אחר הצהריים. סדנאות היצירה יהוו הקדמה, יכניסו את הילדים לעולם התוכן של שעת הסיפור, ויעסקו כולם באספקטים השונים של העונה החמה- הקיץ.
סדנת יצריה של כתר צפרדע מיוחד ומצחיק מחומרי יצירה מגוונים – תוביל לשעת סיפור של אגדת הילדים המוכרת "נסיך צפרדע", הצגה וירטואוזית בהשתתפות 11 בובות תיאטרון גדולות ומוסיקה מקורית.
פעילות יצירה של קישוט ועיצוב בקבוק מים אישי צבעוני ושמח, תוביל לשעת סיפור בנושא "חכמים בשמש" המעודד שמירה על כללי בטיחות בעונה החמה, אך גם מספר לילדים על חשיבותה של השמש בחיינו, ומה יקרה אם לא תזרח?
סדנת עיצוב עפיפונים צבעוניים ומקושטים מחומרים מגוונים תוביל לסיפור "הכי כיף בקיץ", שמחזיר לקדמת הבמה את משחק הילדים העל זמני – העפת עפיפון, לצד דברים מיוחדים נוספים שאפשר לעשות רק בקיץ. סדנת ציור צבעוני תוביל לסיפור בנושא "קסם של צבע", דרכו ילמדו הילדים כיצד להפוך את צבעי היסוד לכל צבעי הקשת.
כך, בכל אחר צהרים יחשפו הילדים לעולם תוכן המשלב גם העשרה וגם יצירה.הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תוך שמירה על מרחק והיגיינה בסדנאות, וישיבה בקפסולות בשעת הסיפור.
כניסה חופשית.