DECATHLON, ענקית הספורט הצרפתית, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ופותחת את הסניף השמיני שלה בארץ, המוגדר כסניף הדגל, במתחם הקניות G כפר סבא.
2 צפייה בגלריה
דקטלון בכפר סבא
דקטלון בכפר סבא
דקטלון בכפר סבא
(צילום: דור פיינה)
הסניף נפתח במבנה החדש במתחם G כפר סבא בחלקו המערבי של המתחם. מתחם G כולל כיום כ-180 בתי עסק, לרבות סינמה סיטי, זארה, אורבניקה, מנגו ועוד. אל המתחם מגיעים מדי יום כ-20 אלף מבקרים מאזור השרון והמרכז.
קראו גם:
החנות תתפרש על שטח של 2,600 מ"ר ותכלול שתי קומות של ציוד וביגוד ספורט ותפעל שבעה ימים בשבוע. היא עוצבה במטרה לחשוף את הלקוחות לכמה שיותר סוגי ספורט והצרכנים אף יוכלו להתנסות בחלק מהמוצרים בעצמם.
החברה מינתה את יאן פביו למנכ"ל החברה בישראל. פָּביוֹ החל את דרכו ברשת כמנהל חנות לפני כ-25 שנה ולאורך השנים מילא מגוון תפקידים ברחבי העולם. בשש השנים האחרונות שימש כמנכ"ל דקטלון תוניסיה.
"הסניף, וגם משרדי המטה, שיתמקמו אף הם במתחם, יהפכו ללב הפועם של דקטלון בישראל", אומר פביו. "זוהי עוד אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל ועוד אפיק שבאמצעותו נוכל להנגיש את הספורט לכולם.
2 צפייה בגלריה
דקטלון בכפר סבא. פתוח שבעה ימים בשבוע
דקטלון בכפר סבא. פתוח שבעה ימים בשבוע
דקטלון בכפר סבא. פתוח שבעה ימים בשבוע
(צילום: דור פיינה)
"על הצרכן הישראלי למדנו שהוא פתוח להתנסות במגוון סוגי ספורט ולהכיר ענפים חדשים ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים למלא את הצורך של הישראלים בציוד ספורט איכותי במחירים נוחים".
רונן מדיוני, מנהל חטיבת נדל"ן G ישראל: "אנו מברכים על הידוק שיתוף הפעולה שלנו עם דקטלון, עם פתיחת הסניף השני של דקטלון במתחמי הקניות של גזית ומאחלים הצלחה ליאן פביו בתפקידו החדש בישראל".
המתחם החדש שהוקם, הינו הראשון מבין שלושה מתחמים המצויים בתהליכי הקמה בימים אלה בכפר סבא, שצפויים להרחיב את קניון G כפר סבא עבור קהל לקוחותינו, בהוספת חנויות איכותיות לקניון והן בהוספת מאות מקומות חניה שישרתו את באי המתחם.