בני המשפחה: אבא: מוטי יברבאום בן 48, שחקן הכדורגל המיתולוגי של הפועל כפר סבא והיום בעל חברת מיזוגים ורכישות בעולם העסקים והנדל"ן;
אמא: מאיה בת 44, מדריכת ספורט ומאמנת כושר.
ילדים: עמית בן 20 חייל, רועי בן 17 תלמיד י"ב בתיכון כצנלסון, בן בגיל 13 תלמיד כיתה ח' בחטיבת אלון. "ואחרי שלוש בנים מאיה מאוד רצתה בת - אז הבאנו כלב במקום והיא החליטה לקרוא לו מסי".
1 צפייה בגלריה
משפחת יברבאום
משפחת יברבאום
משפחת יברבאום
(צילום: דנה קופל)
מגורים: מאיה ילידת כפר סבא, מוטי נולד בלוד ובגיל 13 עבר עם משפחתו לכפר סבא: "למרות שהייתה לי ילדות נפלאה, הרי שהסביבה בלוד, הפשע, והשכונה הלא פשוטה בה התגוררנו הכריעה את הכף לטובת מגורים במקום שקט ושליו יותר כמו כפר סבא".
חלוקת תפקידים בבית: "אשתי היא הסולטן בבית והמלכה, יש לנו קבוצת וואטסאפ משפחתית בו היא מטילה עלינו משימות. היא בדרך כלל עושה הכול, מבשלת, קניות וכל מה שקשור בצרכי הבית, ולעיתים אנחנו נדרשים למלא פקודות כמו להדיח כלים, להכין סלט, לסחוב שקיות של קניות, להשליך אשפה ודברים כאלו. שלושה גברים בבית, ואישה אחת שהיא מעל כולם".
שגרת סוף השבוע: "חובה בכל יום שישי קידוש משפחתי עם כולם + נספחים. לפעמים זה החברה של הבן, חברים, בני משפחה קרובים ועוד. בבוקר שבת פק"ל אני ומאיה יוצאים בשעה 06:30 לריצה בטיילת בתל אביב ומקנחים אותה בכוס קפה וארוחת בוקר בחוף הילטון. אחרי זה, כדורגל, או עם הילדים או משחקים חשובים כמובן של הפועל כפר סבא".
אמונה: "אמא שלי נפטרה לפני כשנה ולקחתי על עצמי להגיד קדיש כל בוקר בשבעה, זה הפך אחר כך לחודש ואחרי שנגמר החודש המשכתי עד עכשיו. כל בוקר מניח תפילין ומתפלל שחרית בבית הכנסת חנבבא באזור התעשייה בכפר סבא".
בילוי משפחתי משותף: "לפני הקורונה אהבנו לטייל בחו"ל עם כל המשפחה. טיולים ביוון, טורקיה, אירופה. עם הקורונה אנחנו יוצאים לטיולים משפחתיים שמאוד מחברים בינינו בצפון ובדרום. חוצמזה, השגרה היא הבילוי המועדף עלינו כל ערב. יש לנו שולחן סנוקר בבית אז אנחנו משחקים כל המשפחה, עושים תחרויות שש־בש, דברים כאלו. כמעט כל ערב יש לנו בילוי תחרותי משפחתי כזה".
מה התכונה שאתה מעריך בבת/בן הזוג: "מאיה היא אמא במלוא מובן המילה. מעבר לזה שאני אוהב אותה מאוד, ושהיא כיפית, היא מאוד משפחתית ודואגת לילדים כאילו הם עדיין הגוזלים שלה, עוטפת את כולנו בחום ואהבה ובחיבוקים".
מאיה: "מוטי ואני מעבר להיותנו בני זוג אנחנו גם שותפים לדרך. יש הרבה תחומי עניין משותפים בינינו, ואני אוהבת שגם בתחומים שלא משיקים או לא מעניינים אותנו, אנחנו יודעים לתת את הספייס, ולהתפשר. הוא מבקש שאני אצטרף אליו לכל מקום, יש לנו אהבה חסרת פניות".
אירוע שמח מאוד שעברתם בחיים: "כל לידה של ילד שימחה את כולנו, אבל האמת שאנחנו משתדלים שאת החלקים בחיים שלנו אנחנו ניזום לבד, רגעי האושר הקטנים האלו שמצטרפים אחד לאחת ועושים חיים מאושרים. צרות באות לבד, שמחה ואושר צריך ליזום".
אירוע טראומתי/קשה שהתמודדתם איתו: "שנה שעברה אימא של מוטי נפטרה, והוא היה מאוד קשור אליה. בנימי נפשו, שזה אומר כל יום ביקור אצלה, זו הייתה אבידה קשה מאוד ואירוע טראומטי ראשון שעברנו כזוג נשוי, אבל ממשברים מתחזקים".
החלום שלכם: "רק בריאות, ואת כל השאר נמשיך להשיג לבדנו".