בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע את רונן ביטי (49) בעבירות של מעשה מגונה בקטינה שלא מלאו לה 14 (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16 (ריבוי עבירות), הטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15. הנאשם ביצע את העבירות ב- 7 מתלוננות שהיו בנות 13-15 בעת ביצוע המעשים.
1 צפייה בגלריה
צילום: יאיר שגיא
צילום: יאיר שגיא
צילום: יאיר שגיא
כתב האישום המקורי שהוגש נגד ביטי צוין כי הוא הקים ב-2014 קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה", שבה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו. בין היתר הוא פנה לקטינות בצ'אט הפרטי וניסה לשכנען להוריד את אפליקציית הטלגרם, תוך שהוא מסביר כי מדובר באפליקציה "בטוחה" שבה ניתן לשוחח שיחות סודיות שלא ניתן להעתיקן או להעבירן, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן.
ביטי, כך נטען, נהג לנהל שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות, ובין היתר נהג לשאול אותן האם קיימו יחסי מין. כמו כן, הוא ביקש מחלקן להקליט הודעה קולית שבה הן נשמעות גונחות, שלח לחלקן תמונות וצילומי וידאו שלו מבצע מעשים מיניים בעצמו, והציע לחלקן לבצע בעצמן מעשים מיניים.
לפי כתב האישום המקורי, פנה ביטי לאחת הנערות החברות בקבוצה, ביקש ממנה לעבור לאפליקציית טלגרם ושם כתב לה: "זה יהיה מגניב אם אשלח לך את איבר המין שלי בלייב ואני חרמן". האב אף ביקש מאחת הקטינות לבצע בו מעשים מיניים וכן שלח לשלוש קטינות סרטון המתעד מעשים כאלה בין שני קטינים בכיתת לימודים.
קבוצת וואטסאפ אחרת שהקים ביטי נקראה "רמלה הזאת כוסית שכזאת". בקבוצה זו הציע ביטי, לפי כתב האישום, לאחת הנערות לצלם את ישבנה כשהוא חשוף לאחר ששלח סרטון של בחורה עם ישבן חשוף ועליו נצנצים. ביטי מואשם כי ביקש מהנערה לשלוח לו סרטון בחזרה עם ישבנה החשוף כדי להכריע אם ישבנה יפה כמו הישבן בסרטון.