הורים לילדים המתאמנים במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא זועמים על החלטת ההנהלה להעלות ב־900 שקל את דמי ההרשמה השנתיים עבור כל ילד: "הם חושבים שאפשר לעשוק אותנו. שבוע לפני פתיחת האימונים מבקשים מאיתנו מאות שקלים תוספת, זו שערורייה".
1 צפייה בגלריה
שבוע לפני תחילת האימונים
שבוע לפני תחילת האימונים
שבוע לפני תחילת האימונים
(צילום: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
השבוע נפתחה ההרשמה למחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, ובדיוק שבוע בלבד לפני תחילת האימונים הוחלט לבשר להורים על עדכון תעריפים מ־4,600 שקל בשנה שעברה ל־5,500 שקל בשנה הקרובה. ההורים זועמים וטוענים לחוסר פרופורציות ואטימות.
הפעיל החברתי ערן ורנר, שבנו מתאמן במחלקה, אמר השבוע: "הפועל כפר סבא מקבלת הנחה של 78 אחוז בדמי השימוש במגרשים העירוניים ותמיכה עירונית של מעל מיליון שקל בשנה. כיצד היא מרשה לעצמה, בניגוד למחלקות נוער בערים חשובות ברחבי הארץ, להעלות בצורה דרסטית כל כך את דמי ההרשמה. אם זה כך, אז בהחלט הגיע הזמן לצמצם את התמיכות העירוניות ממי שגובה מחיר מופקע מההורים".
גם בעמותת האוהדים "הלב הירוק" הגיבו בחריפות על עליית המחירים: "באופן שמעלה לא מעט סימני שאלה בחרו בהנהלת המועדון לפרסם את המחירים חמישה ימים בלבד לפני פתיחת האימונים, תוך כדי הודעות להורים להסדרת התשלום עד פתיחת האימונים. בנוסף, התבשרו ההורים על עלייה חדה של עשרים אחוז משנה שעברה. לאור קולות המחאה הרבים, דאגו בהנהלה להוציא הבהרה והסבר לקהל ההורים שהתשלום הינו עבור 11 חודשי פעילות ולא 10 כמו במועדונים אחרים. מעניין שהם לא בחרו להשוות למועדונים אחרים את הרמה והמעטפת המקצועית שהם מספקים, לרבות מאמנים, עוזרי מאמנים, תזונאים, מאמנים מנטליים, ציוד טכנולוגי ועוד", נמסר מהעמותה.
בעמותה ערכו סקר השוואת מחירים משוקללים לממוצע חודשי, כולל ציוד, ממנו עולה כי המחלקה גובה יותר ממועדונים יוקרתיים אחרים: הפועל כפר סבא 505 שקל, הפועל תל אביב 445, מכבי נתניה 475, טוברוק נתניה 400, מכבי פתח תקוה 480, הפועל חדרה 400, הפועל פתח תקוה  436.
ממחלקת הנוער של המועדון נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא מציע 11 חודשי פעילות (מאוגוסט ועד יוני) על מנת למנוע פגרה ארוכה (לעומת מועדונים רבים שמציעים רק 10 חודשי פעילות מאוגוסט עד מאי). החודש הנוסף מעלה את התשלום הסופי ביחס למועדונים אחרים. בעונת 2022/23 התשלום עבור חודש פעילות יהיה 450 שקל לחודש (50 שקל יותר מעונה קודמת) למשך 11 חודשים. לעלות הפעילות יתווספו 600 שקל עלות הציוד. בעונה הקודמת, עונת 2021/22, הקדמנו לפתוח את העונה חודש קודם (ביולי, בגלל מגפת הקורונה, ולכן היו 12 חודשי פעילות). עלות הפעילות לכל העונה הייתה צפויה לעלות 5,400 שקל (לפי 400 שקל לחודש כפול 12 ובתוספת 600 שקל ציוד חד פעמי). המועדון העניק להורים שני חודשי פעילות ללא תשלום (כהטבה עקב העברת הפעילות לפרקים לזום) בשווי של 800 שקל שהופחתו מסך התשלום. לאחר ההפחתה התשלום הסתכם ב־4,600 שקל, לכן עלות הפעילות בעונה קודמת הייתה נמוכה משמעותית מהעונה הנוכחית".