חלום הבית עם הגינה משותף למשפחות ישראליות רבות, אך בעקבות העלייה החדה במחירי הדיור שהתחוללה בשנים האחרונות, נאלצו רבים מהם לגנוז אותו, או לפחות לדחות אותו לתקופה לא ידועה. ואולם בפרויקט ששיווקו מתחיל ממש בימים אלה באלפי מנשה, מוצעים למכירה קוטג'ים רחבי ידיים במחירי השקה של 2.8 מיליוני שקלים.
1 צפייה בגלריה
גבעת טל. צפי לביקוש רב
גבעת טל. צפי לביקוש רב
גבעת טל. צפי לביקוש רב
(הדמיה: 3D ARC)
קראו גם >>>>
המדובר בפרויקט "אלפא" שאותו בונה חברת בריזה בגבעה מבית אתגר נדל"ן בשכונה החדשה גבעת טל שביישוב. מכירות שלב א' של הפרויקט, במסגרתו ייבנו 36 צמודי קרקע החלו בימים אלה, ואילו בשלב ב' מתכננת אתגר נדל"ן לבנות כ-70 בתים נוספים. שטחו הבנוי של כל אחד מהקוטג'ים מתוכנן לעמוד על כ-160 מ"ר ולכלול 5-6 חדרים, כל זאת על גבי מגרש בשטח של רבע דונם.
אלפי מנשה היא מועצה מקומית הממוקמת במערב השומרון, בקרבת כביש 6, ומאופיינת באוכלוסיית מעמד ביניים מבוססת. שכונת גבעת טל החדשה הנבנית כיום בדרום אלפי מנשה צפויה לכלול כ-700 יחידות דיור, בבניה רוויה, סמי-רוויה, ובצמודי קרקע.
לדברי רז שרייבר, מנכ"ל ובעלים בחברת "אינהאוס שיווק נדל"ן" האמונה על שיווק הפרויקט, "מדובר באחת השכונות האחרונות באזור המרכז שבהן עוד ניתן לרכוש צמוד קרקע מרווח בפחות מ-3 מיליון שקלים, ואנו צופים ביקוש רב לפרויקט מצד משפרי דיור מאזור השרון. עבור מי שמבקשים לחיות ולגדל ילדים בסביבה בעלת צביון כפרי וקהילתי, מדובר בהזדמנות פז".