האחים בשבי החמאס: איש החינוך איתן הורן בן ה-37 מכפר סבא נסע בשבת ה-7/10 לבקר את אחיו הגדול יאיר. לדאבון לב, שניהם נחטפו לעזה: "הם כל כך אוהבים ילדים, הם בטוח מעודדים אותם שם בשבי".
2 צפייה בגלריה
יאיר ואיתן הורן
יאיר ואיתן הורן
מימין: יאיר ואיתן הורן
(צילום: פרטי)
איתן הורן (37) נסע מכפר-סבא לבקר את אחיו הגדול יאיר (45) בקיבוץ ניר-עוז. כשהחלו אזעקות צבע אדום, איציק אביהם מיהר לשלוח הודעה ליאיר, שהספיק לענות: "שכחת שתמיד בקיבוץ של יאיר הטילים עוברים מעל הראש?". מאז נותק הקשר.
איתן הוא איש-חינוך שעובד במשלחות, פנימיות ותנועות-נוער שונות. יאיר משקיע מאמצים כבירים בקהילת הקיבוץ: מארגן מסיבות, מפיק את הפעילויות בחגים ואפילו אחראי על הפאב המקומי. מעל הכול, שניהם דודים מצוינים לאחיינים שלהם – הם משחקים איתם בלי סוף, לוקחים אותם למשחקים של הפועל באר-שבע ודואגים עבורם לתחפושות בפורים.

2 צפייה בגלריה
יאיר ואיתן הורן
יאיר ואיתן הורן
מימין: יאיר ואיתן הורן
(צילום: פרטי)

חברת משפחה מדמיינת אותם בשבי החמאס ואומרת, "בטח עכשיו הם מצחיקים ומעודדים שם את כל הילדים. יאיר ואיתן חייבים להחזיר את הצחוק והשמחה גם אלינו הביתה".

קראו גם:

קולגה של איש החינוך הבלתי פורמלי איתן מספרת: "עבדתי עם איתן שנה שעברה. איש מדהים עם חזון ואהבה, נראה קשוח מבחוץ אבל מבפנים הכי רך שיש, כל פעם שחניך הביע איזה קושי איתן עשה הכל כדי לעזור לו. זמין כל הזמן, לא תמיד יש לו כוח להקליד אז היה מקליט הקלטות. זמין כל הזמן, חוץ מאז יום שבת הארור הזה, אני כל כך מקווה לקבל איזה הקלטה בוואטסאפ שסתם לא היה לו כוח לענות. התקשרתי מלא פעמים ושלחתי הודעות, עוד לא עשינו סיכום של שנה שעברה הוא חייב לחזור. כולם חייבים לחזור".