נחמה קטנה: בעקבות פניות העירייה ולבקשת התושבים, לאחר שמסוף האוטבוסים בשכונת קפלן נסגר ואיתו כל הקווים שהיו מגיעים לתוך השכונה, החל מהשבוע התווספו 4 תחנות לקו 10 של חברת מטרופולין, ברחובות תרי עשר וישעיהו בכיוון רעננה לכפר סבא. התחנות שיתווספו הן: תרי עשר/אלישע, תרי עשר/גדעון, חווה חקלאית/תרי עשר וישעיהו/בת יפתח.
1 צפייה בגלריה
היעדר תחבורה ציבורית בקפלן
היעדר תחבורה ציבורית בקפלן
היעדר תחבורה ציבורית בקפלן
(צילום: עיריית כפר סבא)
קראו גם >>>>
הוספת תחנות האוטובוס תשפר את שירות התחבורה הציבורית לתושבי שכונת קפלן, לתלמידי בית הספר הדמוקרטי ולבאי החווה החקלאית. העירייה ממשיכה לפעול מול משרד התחבורה לשיפורים נוספים בתחבורה הציבורית עבור תושבי כפר סבא, ושכונת קפלן בפרט.
קו 10 מתחיל את נסיעתו באזור התעשייה של רעננה, חולף ברחוב מנחם בגין בכפר סבא, לכל אורכו של רחוב משה סנה וסמוך לבית החולים מאיר, ומשם ממשיך דרך חטיבות הביניים והתיכונים ברחוב אז"ר אל שכונות האוניברסיטה, גני השרון וקפלן שבמזרח העיר. הקו מסיים את מסלולו במסוף התעש. בנוסף, במסגרת השינויים בתחבורה הציבורית שנעשו בעיר בחודש שעבר תוגברה תדירות הקו.
יש לציין כי 4 התחנות שיתווספו למסלול הקו מכיוון כפר סבא משמשות כבר כיום את קו 10 גם לכיוון הנסיעה לרעננה. העולים בתחנות אלו מתבקשים לשים לב לשילוט בחזית האוטובוס המורה על כיוון נסיעת האוטובוס.
חבר המועצה עילאי הרסגור הנדין ומחזיק תיק התחבורה: "אנחנו ממשיכים להקשיב לפניות הציבור ולדון ביחד עם משרד התחבורה על שיפורים בשירות. נמשיך לדחוף לשיפורים בתחבורה בשכונת קפלן, בתקווה גם לשדרוג נוסף בקרוב שיפתור את סוגיית התחבורה הישירה למרכז העיר".