כפר סבא מבוקשת: קבוצת אבנון מתרחבת ושוכרת משרדים בכפר סבא בתמורה ל-20 מיליון שקל, המשרדים מתפרשים על פני 3 קומות, כ-4,000 מ"ר, במגדל מניבים, הסכם השכירות, הינו ל-5 שנים עם אפשרות הארכה ל-5 שנים נוספות. בנוסף, קרן ההון סיכון SIBF שכרה בקומפלקס "O-TECH" שטח כולל של 2,000 מ"ר לתקופה של 20 שנה בעסקה של 38 מיליון.
1 צפייה בגלריה
קומפלקס o-tech ומגדל מניבים
קומפלקס o-tech ומגדל מניבים
קומפלקס o-tech ומגדל מניבים
(צילומים: יח"צ)
קראו גם >>>
קבוצת אבנון, בניהולו של תומר אבנון, חתמה על הסכם שכירות משרדים במגדל מניבים בכפר סבא, שבבעלות מניבים, קרן הריט החדשה, בשטח של כ-4,000 מ"ר, 3 קומות במגדל, לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה ל-5 שנים נוספות, בתמורה כוללת של כ-20 מיליון שקל (דמי השכירות השנתיים יעמדו על כ- 4 מיליון שקל). בנוסף, שוכרת קבוצת אבנון מחסנים וחניות בחניון התת קרקעי של המגדל.
קבוצת אבנון המונה 14 חברות המתמחות בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי הביטחון, סייבר והגנת המולדת, מרחיבה בימים אלה את פעילותה העסקית בתחום הבנקאות והפיננסים לעולמות הפינטק, בלוקצ'יין וה-AI. במסגרת זו, השלימה אבנון גיוס 100 עובדים חדשים בשנה החולפת והכפילה בכך את מצבת כוח האדם בקבוצה, אשר עומדת כיום על כ-200 עובדים. כלל פעילותה של החברה, לרבות עובדיה, עברו מפתח תקווה למגדל מניבים החדש בכפר סבא. עוד דווח כי בכוונת הקבוצה לגייס בעקבות המעבר כ-100 עובדים נוספים כבר במהלך השנה הקרובה.
תומר אבנון, בעלי קבוצת אבנון: "המעבר למשרדים החדשים במגדל מניבים הינו צורך שנובע מהתרחבות החברה לתחומי פעילות חדשים וגיוסים משמעותיים של כוח אדם. המיקום החדש יתן מענה לעובדים שגייסנו באחרונה ולעובדים חדשים שיקלטו בחברה בעתיד. בנוסף ובעקבות הסכם השלום עם איחוד האמירויות, פתחנו חברה במרכז הסחר והעסקים של אבו דאבי (ADGM) לטובת הרחבת הפעילות לתחומים נוספים בין היתר נדל"ן, בנקאות ופיננסים, זאת בנוסף לתעשיות הביטחוניות עם שותפים עסקיים ואסטרטגים חדשים באיחוד האמירויות".
במקביל, הודיעה קרן ההון סיכון SIBF כי היא מרחיבה את משרדי המטה בישראל הממוקמים לקומפלקס "O-TECH" כפר סבא לשטח כולל של 2,000 מ"ר לתקופה של 20 שנה בעסקה של 38 מיליון שקל.
קרן ההון סיכון SIBF מנהלת השקעות בחברות הזנק ישראליות במגוון תחומים בהיקף של מאות מיליוני דולרים. מאז הקמתה בשנת 2020 השקיעה קרן ב- 35 חברות טכנולוגיה ישראליות.
הקרן הוקמה ע״י אור בן שושן, לו 16 שנות ניסיון בניהול השקעות הון סיכון ומכהן כ-Managing Partner של SIBF; אביב כהן, באמתחתו מעל 20 שנות ניהול חברות מקבוצת SK Group בבעלותו של סמי קצב; אלי בן סימון, לשעבר סמנכ״ל בחברת נטפים ומנהל קרן ההשקעות של קיבוץ חצרים; בועז אור שרגא, שניהל בעבר את מוטרולה ונצ׳רס וסמנכ״ל בינ״ל לשעבר באלביט ומוטורולה, לצד ניסיון טכנולוגי עשיר.
מקרן SIBF נמסר כי ההחלטה להרחיב את שטחי המשרדים של מטה החברה נובעת מגידול בפעילות הקרן ותוכניות עתידיות להגדלת היקפי ההשקעות שלה.