שנה לאסון הבולען בבריכה: כליל קמחי ז"ל, מכפר סבא, שנהרג ביולי בשנה שעברה לאחר שנשאב במהלך מסיבה לבולען שנפער בבריכה בכרמי יוסף יונצח ביער קפלן, כך חשפה אימו בריאיון שהעניקה אתמול (שני) ל-ynet radio.
2 צפייה בגלריה
כליל קמחי ז"ל. "שכולם יהיו עם חיוך"
כליל קמחי ז"ל. "שכולם יהיו עם חיוך"
כליל קמחי ז"ל
(צילום: פרטי (מתוך דף הפייסבוק)
כליל הונצח בשנה האחרונה במספר אירועים ופעילויות שונות, ביניהם גם חלוקת מזון לנזקקים לפני ראש השנה ופסח. על פעילויות ההנצחה אמר אחיו נווה קמחי: "מאז האסון הכרנו את כליל גם דרך העיניים שלכם, הרגשנו את כמות האהבה שכליל הפיץ בעולם ואת האהבה שהוא מקבל עכשיו בחזרה, למדנו כמה טוב הוא עשה וכמה השפעה הייתה לו על רבים מכם. אפילו אחרי מותו, אנשים שרק קראו דברים שכתב, פנו אלינו, או כתבו מילים חמות וריגשו אותנו מאוד. ועכשיו, קיבלנו הזדמנות להמשיך את דרכו".
כעת, אומרת אורית, אימו, כי ישנה כוונה להקים פינת מדיטציה ביער קפלן בכפר סבא, עיר הולדתו, כמו גם, פינת הנצחה דומה בצפון.

2 צפייה בגלריה
כליל קמחי ז"ל
כליל קמחי ז"ל
כליל קמחי ז"ל
(צילום: מתוך הרשת החברתית)

בריאיון קבלה אימו על העיכוב בחקירת הפרשה ומיצוי הדין עם האשמים: "מותו של כליל קרה בעקבות טרגדיה נוראית ומיותרת ובעקבות שרשרת של רשלנות פושעת. אין בי טיפת חמלה על מי שצריך לעמוד לדין ואני מקווה שהצדק ייצא לאור ושהנתבעים יישאו בעונש. קמחי ציינה כי משפחתה מחכה שיוגש כתב אישום, "אבל זה מתעכב".
קראו גם:
עו"ד ענת גינזבורג, המייצגת את המשפחה, "אנחנו מתקרבים לשנה אחרי הטרגדיה הקשה, אני לא מבינה מדוע עדיין אין כתב אישום. להבנתי, המקרה נמצא בידי הפרקליטות, עבר להשלמות המשטרה, חזר לפרקליטות ושוב למשטרה - זיג זג".
מפרקליטות מחוז מרכז נמסר בתגובה: "התיק הינו תיק מורכב שהתקבל בפרקליטות אך לאחרונה, לאחר חקירה מאומצת, וכעת הוא נמצא בבחינה. הגורמים המלווים את התיק נמצאים בקשר ישיר עם המשפחה ובאת כוחם".