אבל כבד: מיכל קרנר אביר הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה והיא בגיל 53 שנים בלבד: "היא הייתה אחות סיעודית, טיפלה במסירות בבתה, והייתה אהובה על כולם. אי אפשר לתאר את גודל האובדן הנורא", אמרו בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
מיכל אביר ז"ל
מיכל אביר ז"ל
מיכל אביר ז"ל
(צילום: פרטי)
מיכל נולדה וגדלה בהרצליה ועברה להתגורר עם בעלה, גיא ושלושת ילדיה במושב בני דרור, עד לפני מספר שנים הייתה מיכל ז"ל עורכת דין במקצועה, עד לפני כ-11 שנים בעת שבתה הקטנה חלתה והיא נאלצה לעזוב את העבודה ולטפל בה. בעקבות כך, החליטה מיכל לחזור לאוניברסיטה, לעבור הסבת קריירה וללמוד סיעוד, והייתה מאושרת בחלקה: "היא תמיד אמרה שזו ההחלטה הטובה ביותר שהיא עשתה בחייה", מספרים מקורביה.

לאחר שעבדה מספר שנים בתפקיד זה במחלקה הפנימית בבית החולים מאיר היא חלתה בסרטן השד, ובשל ההקפדה על המערכת החיסונית, היא עברה למחלקת נשים, כאחות אחראית במחלקה, והחלה ללמוד, קורסים בסיעוד אונקולוגי.
קראו גם:
"היא הייתה כל כך אהובה, היא שינתה קריירה רק בשביל לעזור לאנשים, לא ניתן לתאר במילים את הנתינה שלה", אמרו חבריה למחלקה, "היא כל הזמן הייתה אופטימית ושמחה, אהבה את המשפחה מאוד, אהבה לסייע, זה אובדן קשה מאוד. פעם היא אמרה לנו שהיא יודעת שהיא עושה טוב והיא מרגישה את זה, וזה השכר הכי גדול שלה".
יהי זכרה ברוך.