בעקבות גל הפריצות שאינו מפסיק בשכונות הירוקות, שהגיעו לשיאן בשבת האחרונה, תושבי השכונה זועמים: "תחושת הביטחון בשפל חסר תקדים".
2 צפייה בגלריה
הפריצה לחנויות בדמרי
הפריצה לחנויות בדמרי
הפריצה לחנויות בדמרי
(צילומים: פרטי, מצלמות אבטחה)
בשבת האחרונה, קצת אחרי 5 בבוקר הגיעו 3 רעולי פנים ועוטי כפפות, ברכב עם לוחית רישוי מזוייפת, לתוך מתחם דמרי ב-80. נכנסו עם הרכב פנימה ופרצו לכספת של ארומה, כמו גן פרצו לפיצוציה וגנבו סיגריות בשווי עשרות אלפי שקלים, לא לפני ששברו לו את דלת הזכוכית ועיקמו את התריס.
הפריצה בדמרי סנטר
(צילום: מצלמות האבטחה, באדיבות עמוד הפייסבוק "כפר סבא הגדולה")

בחנות קינג סטור (חנות משחקי מחשב וכו) התנגשו עם הרכב ולא הצליחו להכנס. הפורצים ברחו מהמקום עם הרכב, הזכוכיות התפזרו ברחבי החניון לפי נתיב המילוט.
תושבי השכונה זועמים, בעמוד הפייסבוק "כפר סבא הגדולה", פורסם פוסט זועם במיוחד: "הבטחון שלנו מופקר. רק השבוע גנבו פה כמה מכוניות מהחניונים וזה רק מחמיר. תסבירו לי על מה ולמה אנחנו משלמים אגרת אבטחה אם האבטחה פה חירטוט אחד גדול? המשטרה הגיעה בדיוק כשהגנבים נסעו, והשיטור העירוני באו לסיבוב במקום רק בבוקר, עד מתי יפקירו אותנו, לאן הגענו? תחושת הביטחון בשפל חסר תקדים. אנחנו לא מוגנים/ות! ובפועל גם אין שום תוכנית למיגור הפשיעה".

2 צפייה בגלריה
הפריצה לדמרי
הפריצה לדמרי
הפריצה לדמרי
(צילום: מצלמות האבטחה)

מחזיקת תיק השכונות בעיריית כפר סא חברת המועצה עדי לוי סקופ הגיבה בחריפות: "בלילה הייצה פריצה אלימה לחנויות בדמרי סנטר תוך ונדליזם, במהלך כל השבוע גניבות רכבים גם בבוקר בשעה 8, גניבות ציוד מתוך רכבים, שבירת מצלמות. הם לא מפחדים ולא בוחלים בשום אמצעי. כל זה הוא שיא של עליה משמעותית באירועי פריצות וגניבות מתחילת השנה ואירועי בטחון נוספים, גם בשכונות הירוקות וגם בכל העיר.
קראו גם >>>>
"תקציב הביטחון, בטיחות ושירותי חירום עמד בשנת 2022 על כ- 3% מסך התקציב העירוני והוא מבטא יחס זהה כמעט במהלך השנים האחרונות. כ-70 מצלמות בטחון ופיקוח ברחבי העיר בלבד. לשם ההשוואה, בעיריית הרצליה בהוד השרון היו 203 מצלמות אבטחה בשנת 2019. כדי להלחם בפשע המשתולל והחסר תקדים, אנחנו חייבים להרים תוכנית למיגורה ויפה שעה אחת קודם.
"נעשה כל שאל ידינו כדי להגן על הביטחון שלנו, ואם המשטרה לא עושה את זה- אנחנו נעשה".