שוב תאונה בצומת: רוכב אופנוע, צעיר כבן 22 נפצע אמש (ראשון) לאחר שהחליק בכביש 4 סמוך לצומת רעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, במצב בינוני, עם חבלת ראש. בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.
1 צפייה בגלריה
תאונת אופנוע בצומת טשרניחובסקי
תאונת אופנוע בצומת טשרניחובסקי
תאונת אופנוע
(צילום המחשה: ארכיון)
קראו גם >>>
מניתוח נתוני עמותת אור ירוק עולה כי בשנת 2021 ישנה עליה חדה בהרוגים בקרב רוכבי האופנועים, בנהגים הצעירים ובהרוגים מתאונות מרכב כבד. 83 רוכבי אופנועים וקטנועים נהרגו בתאונות דרכים בשנת 2021 לעומת 66 רוכבי אופנועים וקטנועים שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה – עליה של 26%.
ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "בכל יום נהרג אדם בתאונת דרכים. בכל יום עוד משפחה מצטרפת למשפחת השכול. ילדים, אימהות ואבות, סבתות וסבים. משפחות שלמות שמתפרקות בגלל הקטל בכבישים. שנת 2021 היא מהקטלניות והמדממות בעשור האחרון והיא תוצאה של הזנחה רבת שנים. כולנו מסתובבים ברחובות ובכבישים ומרגישים את חוסר הביטחון והחשש הגדול. כבר נוכחנו לדעת שכאשר הממשלה משקיעה את התקציבים הנדרשים מספר ההרוגים יורד באופן משמעותי וצער וכאב נחסכים ממשפחות רבות. הממשלה הנוכחית חייבת לשנות את סדרי העדיפויות, להחזיר את הכסף שנלקח בשנים האחרונות כדי להחזיר את ישראל למגמה חיובית, שמצילה בכל שנה עוד ועוד אנשים ממוות מיותר בכביש. זו האחריות והמחויבות של הממשלה הנוכחית וזה מה שהציבור דורש ממנה לבצע".