עשרות בודדות של מוזמנים, ביניהם אנשי עסקים, בכירי המשק וצמרת הכלכלה הישראלית, הגיעו במשך שלושת הימים האחרונים, מכל רחבי הארץ, לאירוע חשיפה אקסקלוסיבי שנערך באופן אישי, של הדור החמישי לאצולת רכבי השטח, הריינג' רובר החדש, שיגיע לארץ במהלך הרבעון השני של שנת 2022 ויימכר במחיר המתחיל ב-1,299,000 שקלים.
2 צפייה בגלריה
מחיר המתחיל ב-1,299,000 שקל
מחיר המתחיל ב-1,299,000 שקל
מחיר המתחיל ב-1,299,000 שקל
(צילום: אסף לוי)
קראו גם >>>>
את האורחים קבלו בכירי חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותג רכבי היוקרה לנד רובר, בניהם: דני עייני – מבעלי החברה, גלית עיני מנכ"ל החברה וארז טרופן סמנכ"ל השיווק והמכירות. האירוע האישי נערך באולם התצוגה העתידי של החברה שמתוכנן להיפתח לקהל הרחב באפריל 2022 בכפר סבא, שעוצב וקושט במיוחד לרגל השקת הרכב היוקרתי.
2 צפייה בגלריה
מימין ארז טרופן, גלית עיני ודני עיני
מימין ארז טרופן, גלית עיני ודני עיני
מימין ארז טרופן, גלית עיני ודני עיני
(צילום: אסף לוי)
גלית עיני אמרה: "הריינג' רובר החדש, רכב השטח היוקרתי והנחשק ביותר בעולם, הוצג לפני חודשיים בבכורה עולמית והגיע כעת לחשיפה ראשונה בישראל. ריינג' רובר החדש משלב נוחות עם יכולת כביש ושטח כובשת, תחכום טכנולוגי, ולראשונה – גם אופציה לשבעה מושבים. העיצוב הייחודי של הריינג' רובר הוא מתקדם ומזוהה היטב, עם מאפיינים קלאסיים המזהים אותו מיד כחלק מהשושלת היוקרתית שמובילה את משפחת המלוכה האנגלית כבר למעלה מ-50 שנים".
ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות מסר: "אחרי שנת שיא במכירות לנד רובר בישראל, אנו משיקים את ריינג' רובר החדש, דגם אייקוני. מי שהמציא את המושג רכב שטח יוקרתי לפני 52 שנים, קובע מחדש את פסגת היכולת והטכנולוגיה של לנד רובר. ריינג' רובר בנה לעצמו במהלך השנים קהל גדול של לקוחות נאמנים בישראל, ועשרות לקוחות כבר הזמינו את הדגם החדש, עוד לפני שהייתה להם הזדמנות לראות אותו".