עצוב: בכל יום מגיעים קשישים לסניף רמי לוי בשכונה (סופר קופיקס) ברחוב רוטשילד בכפר סבא והופכים את הפחים, ובכך גורמים לבעיות תברואה: "זה מאוד עצוב לראות, אבל לא מדובר בפחים ששייכים לבניינים ולא לסניף, והם מתלוננים שזה גורם לבעיות תברואה קשות".
2 צפייה בגלריה
קשישים מחפשים אוכל בפחים
קשישים מחפשים אוכל בפחים
קשישים מחפשים אוכל בפחים
(צילומים: מוטי קמחי, פרטי)
אתמול פורסם ב"יהיה בסדר בגל"צ" דבריו של תושב העיר, אבי, שכתב: "היום עברתי ליד סניף של 'רמי לוי' ברחוב רוטשילד בכפר סבא. אדם מבוגר, אני מעריך בן 80, פותח את פח הזבל הצמוד לסניף ולוקח משם פירות שהושלכו לפח על ידי הסניף. מיד קופצים עליו עובדי הסניף, ואומרים לו 'אסור לך לקחת כלום מהפח'. הוא ממשיך וכאילו לא שומע, אך הם נחושים ומגרשים אותו משם. אני שואל, למה? זרקתם פירות וירקות לפח, משמע, אתם לא רוצים אותם. הם הפכו לרשות הכלל. למה לא לאפשר לאנשים עניים, שידם לא משגת לקנות פירות וירקות, לקחת מהפח? למה הרשעות הזאת?"

2 צפייה בגלריה
סניף רמי לוי בשכונה (למצולמים אין קשר לכתבה)
סניף רמי לוי בשכונה (למצולמים אין קשר לכתבה)
סניף רמי לוי בשכונה (למצולמים אין קשר לכתבה)
(צילום: פרטי)

מרשת רמי לוי נמסר: "המדיניות של רשת רמי לוי שיווק לתרום את כל הפירות והירקות לעמותות ולנזקקים. 'רמי לוי בשכונה' לא מנוהל על ידי הרשת ולכן עליכם לפנות למנכ"ל 'קופיקס'".
קראו גם:
מ"יהיה בסדר בגל"צ" נמסר בשמו של מנכ"ל קופיקס, פיני שיטרית: "בדקתי את הנושא עם מנהל החנות ולהלן התייחסותי: מדובר בפחי אשפה של כל הדיירים בבניין. הדיירים התלוננו על כך שמגיעים אנשים והופכים את פחי הזבל כשהם מחפשים מוצרים רקובים ואו שאינם ראויים למכירה וגורמים לבעיות תברואה במקום. זו לא הפעם הראשונה שמגיעה האישה ומחטטת בפחי האשפה ומוציאה אשפה לרשות הרבים. פקחי העיריה שהיו במקום ביקשו לשפוך אקונומיקה על המוצרים שנזרקו מכוון שאינם ראויים לאכילה (פעולה שלא עשינו). בכל מקרה הנחיתי את המנהל לנהוג בנימוס כלפי האנשים".