אם חד־הורית לחמישה ילדים קטנים מכפר סבא, שנקלעה למצוקה כלכלית, התרגשה מאוד כשהתבשרה כי בזכות המיזם הייחודי של עמותת Helpi התנדבו עובדים מחברת ההייטק CyberArk בפתח תקווה להגיע לביתה, לתקן קירות שסבלו מרטיבות ולסייד את הדירה.
1 צפייה בגלריה
עובדי החברה במהלך השיפוץ. עייפים ומלאי גאווה
עובדי החברה במהלך השיפוץ. עייפים ומלאי גאווה
עובדי החברה במהלך השיפוץ. עייפים ומלאי גאווה
(צילום: באדיבות העמותה)
קראו גם >>
ההתנדבות היא פרי שיתוף פעולה בשנה האחרונה של החברה עם Helpi, עמותה חדשנית הפועלת בשיתוף משרד הרווחה ומציעה שלל התנדבויות חד־פעמיות ברחבי הארץ. זוהי העמותה היחידה בארץ שמנגישה לעובדי חברות וארגונים וגם לאנשים פרטיים פלטפורמה אינטרנטית מתקדמת וקלה לשימוש, לאיתור התנדבות חד־פעמית שמתאימה להם.
הבקשה לשיפוץ ולסיוד דירתה של האם החד־הורית הגיעה לעמותה מעובדת סוציאלית בעיריית כפר סבא, וכאמור קבוצת עובדים בחברת CyberArk הגיעו לאחרונה לביתה של האם, תיקנו וסיידו את הקירות הרטובים.
"הגענו לביקור מקדים בבית כדי להבין במה בדיוק מדובר, ומיד לאחר מכך ביררנו כמה יעלו הכלים והחומרים שיידרשו לצורך השיפוץ", סיפר מנהל הצוות. "עם הצעת המחיר חזרנו אל החברה שלנו, ששמחה לכסות את העלויות ולהוסיף כמה פינוקים כדי שהעבודה תהיה נעימה למתנדבים. מצוידים בחומרים, כלים ופינוקים נסענו לביתה של האם וביצענו את השיפוץ. לאחר העבודה יצאנו עייפים, מלאי גאווה ומגובשים יותר. נהנינו מאוד ואנחנו כבר מתחילים לחשוב על ההתנדבות הבאה".