בן ויארניק בן ה-32 מאלפי מנשה, נשוי ואב לשניים, גדל ברמת השרון אצל סבו וסבתו, לאחר שננטש על ידי אמו. הוא הסתבך עם המשטרה והגיע לכפר הנוער נירים ושינה את סיפור חייו ב-180 מעלות: "הייתי ילד מטומטם", אמר הטיפוס הקשוח.
2 צפייה בגלריה
בן ויארניק. חיים סוערים
בן ויארניק. חיים סוערים
בן ויארניק. חיים סוערים
(צילומים: מסך רשת 13, פרטי)
כאמור, בן גדל ברמת השרון אצל סבו וסבתו לאחר שננטש על ידי אמו. חייו כנער היו נוראיים כהגדרתו. הוא החל להסתובב ברחוב ולהתחבר לאנשים בעייתיים, וכבר בגיל 15 וחצי הוא קיבל את התיק הראשון שלו במשטרה. "הרזומה" שלו כלל גניבות אופנועים, מכות לשוטרים, נזק לרכוש משטרתי ועוד.

2 צפייה בגלריה
בן ויארניק. דייר אהוב
בן ויארניק. דייר אהוב
בן ויארניק. דייר אהוב
(צילום: פרטי)

בפני הנער בן עמדה האפשרות, עקב ריבוי התיקים, או לאחדם ולהגיע לכלא אופק, או ללכת לשיקום בכפר הנוער נירים לנוער בסיכון. בהתחלה הוא מתח את הגבולות, עישן, שתה אלכוהול בצורה חולנית, עד שמדריכיו החליטו שעד כאן, הם הקימו אוהל באמצע הפנימיה, בחצר, זה היה בחורף, ואמרו לו שהוא הולך לשהות שם עד להודעה חדשה.
שלושה שבועות, בגשם ובקור בתוך האהוב במרכז הכפר, ישב לו בן ויארניק, לבדו, ובתקופה זו לדבריו קיבל את "הכאפה": "הבנתי שזו לא הדרך, שיניתי פאזה. אם לא היה האוהל הזה, אני לא יודע איפה הייתי היום".
בן התגייס לצה"ל, סיים את שירותו הצבאי והחל לעבוד כמתקין פרקטים, התחתן עם מור והביא לעולם שני ילדים מקסימים: "הקמתי משפחה לתפארת, אני חושב. כולם רואים אותי כמו טיפוס קשוח, אבל למעשה אני ביצת קינדר בפנים".
קראו גם:
אגב, את רוב הקעקועים בהם הוא מכוסה קעקעה אשתו ואם שני ילדיו מור. עם כניסתו לבית היא ביצעה מחווה מרגשת לבעלה, כזאת שתיזכר לעד. היא קעקעה על כף ידה את המשפט: ״בן הזוכה שלנו, 2023״.
מעמותת נירים מסרו: "אנחנו מאחורייך בן. אין לנו ספק שתכבוש את כולם עם הכוחות המיוחדים שלך. מאחלים לך המון הצלחה בתוכנית ובטוחים שתגיע רחוק".