גל קספרס מהרצליה מככבת: האושיה הקולינרית שמוכרת לכולנו מהעונה השמינית של "מאסטר שף" היא הדיירת החדשה שנכנסה אתמול (רביעי) לתכנית הריאליטי "האח הגדול": "יש לה מתיקות יוצאת דופן"
2 צפייה בגלריה
גל קספרס. סניף פילאטיס
גל קספרס. סניף פילאטיס
גל קספרס. סניף פילאטיס
(צילום: דנה קופל)
קספרס, בת ה-37 מהרצליה, גרושה עם שלושה ילדים, היא בעלת 2 מכוני פילאטיס (הרצליה ורמת השרון. במקור היא מירושלים (הדוד שלה האוא זוכה האח הגדול והשף אבי לוי). התחתנה והפכה לאמא בגיל מאוד צעיר. לאחר גירושיה עזבה את ירושלים ועברה להרצליה. בתה הבכורה התגייסה לאחרונה לצבא.

2 צפייה בגלריה
גל קספרס
גל קספרס
גל קספרס
(צילום: עמוד הפייסבוק של גל קספרס)

כאמור, בגיל 17 התחתנה קספרס עם גבר שמבוגר ממנה ב־13 שנה, ובגיל 18 כבר הפכה לאמא. לפני כשבע שנים אחרי שלושה ילדים, היא התגרשה בעצמה.
ל"מאסטר שף" היא תיכננה להירשם ביחד עם הדוד שלה, אבי לוי אבל היא היתה אחרי לידה והחליטה לוותר, היא נרשמה לעונה השמינית שבסיומה הגיעה לגמר.
לפני כשנתיים פתחה בהרצליה הילס את מכון הפילאטיס השני שלה (ולפניו ברמת השרון), למשיכתה לתחום אמרה: "לפני כ-10 שנים למדתי את השיטה מהמורים הטובים בארץ, דור שני לממשיכי דרכו של ג׳וזף פילאטיס, בסיום הלימודים הרגשתי צורך ורצון עז להמשיך ולהפיץ את הפילאטיס בקרב סובבי. את הסטודיו הראשון שלי פתחתי בשנת 2014 ועד מהרה הפך הסטודיו לשם דבר בעיר ומתאמנות רבות פקדו אותו כל יום, לאחר מכן פתחתי סטודיו שני בהרצליה.
קראו גם:
"אני מאמינה שפעילות גופנית לא צריכה להיות עול ושכולם צריכים ללמוד להינות מהגוף שלהם ולתת לו את הצרכים שלו בעזרת פעילות גופנית המתאימה לו ומשכך, בסטודיו שלי אני משתדלת ליצר אווירה נעימה וביתית שמחבקת כל אחת ואחד ומקשיבה לצרכים האישיים של כולם".