מתחם "נינג'ה קיוב" ראשון מסוגו בארץ נפתח במועצה האזורית דרום השרון. המתחם הוקם בסמוך לבניין המועצה בנווה ירק והוא הראשון מסוגו בארץ.
1 צפייה בגלריה
מתחם הנינג'ה קיוב החדש
מתחם הנינג'ה קיוב החדש
מתחם הנינג'ה קיוב החדש
(צילום: דוברות המועצה)
קראו גם >>>
המועצה האזורית דרום השרון חנכה לאחרונה בטקס חגיגי את מתחם הנינג'ה קיוב הראשון מסוגו בארץ, המתחם הוקם בסמוך לבניין המועצה בנווה ירק. את הסרט גזרה ראש המועצה אושרת גני גונן ומייד לאחר מכן גיל מרנץ אלוף העונה השניה של תכנית הטלוויזיה הפופולרית "נינג'ה ישראל" חנך את המסלול המאתגר.
המתחם מתפרש על פני כ 400 מ"ר ומשלב בתוכו שלושה מסלולי נינג'ה אתגריים בהתאמה לדרגות קושי וגיל. בצמוד למתחם נפתח פארק לפעילות אתגרית חיצונית - O.D.T בגודל של כ 800 מ"ר נוספים, ומתחם אירוח מוצל לקבוצות ואירועים.
ראש המועצה אושרת גני גונן "אורח חיים המשלב ספורט כבר הוכח כבריא יותר, תורם לביטחון העצמי ויוצר קשרים חברתיים בכל הגילאים. המתחם משלב אפשרות לאימון מקצועי יחד עם פעילות ספורטיבית מהנה לרווחת תושבות ותושבי המועצה. כל חלק ומרכיב במסלול נבחר בקפידה כשהמחשבה שמנחה אותנו היא הילדים. מתוך תקווה שהוא ייתן שעות של הנאה , גיבוש, העצמה וכמובן ספורט לנשמה".
ששי דניאל מנהל רשות הספורט במועצה שיזם את הרעיון וליווה את הקמתו: "החזון שלנו הוא לתת מענה לכלל האוכלוסייה, גברים ונשים בכל הגילאים, באמצעות חוגים, סדנאות ופעילויות משלימות, המועברים ע"י מדריכים ומאמנים מוסמכים. במטרה ליצור קהילה חברתית וספורטיבית במתחם ומחוצה לו, אנו נקיים תחרויות, אירועים שונים, ימי הולדת ואירועי חברה וגיבוש".
זוכה העונה השנייה של נינג'ה ישראל גיל מרנץ בירך על הקמת המתקן והתרשם מאוד מההשקעה וציין בעיקר את החשיבות של הספורט והאתגרים עבור הדור הצעיר: "אין יותר טוב מזה, להוציא את הילדים מהמסכים שלהם ועשות משהו שבאמת יגרום להם גם להתמודד עם אתגרים וגם ייתן להם כלים אח"כ בחיים הבוגרים יותר לעשות כל מה שהם ירצו".