עצוב: אמנון עבודגה, תושב כפר סבא ואיש חסד מוכר בעיר, נפטר בשבת האחרונה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן והוא בן 58 שנה בלבד.
2 צפייה בגלריה
אמנון עבודגה ז"ל
אמנון עבודגה ז"ל
אמנון עבודגה ז"ל
(צילום: פרטי)
עבודגה משתייך למשפחת הירקנים הידועה בעיר, ובכל חייו הרבה לעשות חסד עם נזקקים רבים. בשנים האחרונות נלחם בגבורה במחלת הסרטן אך זו הכריעה אותו בשבת האחרונה. אתמול (ראשון הוא הובא למנוחות בבית העלמין נורדאו בכפר סבא.
אחייניתו שיראל עבודגה ספדה לו: "נו ומה עכשיו? איך ממשיכים? מה עושים? איך בכלל מספידים אותך? עמי שלנו, דוד שלי הגיבור והצדיק האיש הכי טהור שקיים. אף פעם לא היית צריך לדבר יותר מדי. היה אפשר להבין אותך דרך העיניים, תמיד הן נצצו, החיוך האמיתי והכנה שלך. לא אשכח אותו לעולם.

2 צפייה בגלריה
"המשפחה מפורקת"
"המשפחה מפורקת"
"המשפחה מפורקת"
(צילום: פרטי)

"כמה נלחמת.. כמה. תסלח לי , תסלח לי שלא הייתי מסוגלת לראות אותך סובל ולפעמים הייתי עוצמת את העיניים ובוחרת שלא לראות, תסלח לי שהיו רגעים ששתקתי כי המילים שלי לא יצאו, אבל ברגעים שעוד יכולתי לדבר והחזקתי את ידך והייתי מדברת אלייך הספיק לי שלחצת את היד, או שהתאמצת לפקוח את עינייך . תסלח לי שלא אמרתי מספיק עד כמה אני אוהבת אותך ועד כמה אתה יקר.
אין גיבור וחזק ממך נלחמת עד השנייה האחרונה, למרות שהיית עייף והמחלה הזאת החלישה את כולך. אבל היא לעולם לא יכלה להחליש את האדם שהיית. למה? למה דווקא מבין כולם דווקא אתה? הבן האדם שהכי לא הגיע לו ללכת או לסבול או לדעת מהו טיפה של כאב.
קראו גם >>>>
"אם יש דרך עוד שתחזור ותרד אלינו אז תחזור. אנחנו מחכים לך. תעיר אותנו מהסיוט הזה. עוד לא הספקתי לכאוב את הצער של סבא וסבתא שלי, עוד לא עיכלתי את המוות הארור הזה. וגם אתה בדרך למעלה … אתה הופך להיות עוד כוכב שלי בשמיים. לא מאמינה שלא זכינו ללוות אותך לחופה, ושזה כרגע המקום שאליו אנחנו נלווה אותך.
"תסתכל .. תסתכל כמה כאב. השארת הורים מפורקיםם, אחים שרק ידעו מה זה אחדות וליכוד וכרגע לא מוצאים את עצמם, גיסות וחברים. משפחה שלמה מפורקת, אנשים שלא מעכלים, אחיינים עמי אחייינים שלך מפורקים לגמרי שהיית אליהם יותר מאבא. אהבת אותנו אהבה אמיתית . אהבה שרואים אותה דרך העיניים. כל אחד מהם היה כמו ילד אמיתי שלך.
בבקשה ממך , תשמור עלינו , ותחזק אותנו, סבא וסבתא שלי היקרים והצדיקים תקבלו אותו שם בשמיים, הבן אדם שהכי אהבתם בדרך אליכם".
יהי זכרו ברוך