הפשע שוב משתולל בכפר סבא: ביום חמישי האחרון בשעה 20:11 בערב נורו 7 יריות לעבר בניין ברחוב אנג'ל בשכונה הירוקה. על פי הידוע, 2 חמושים על אופנוע ירו לעבר אחת הדירות בבניין, בו מתגוררת בין היתר גם חברת המועצה עדי לוי סקופ.
2 צפייה בגלריה
חברת המועצה סקופ וחצר ביתה עם הרסיסים
חברת המועצה סקופ וחצר ביתה עם הרסיסים
חברת המועצה סקופ וחצר ביתה עם הרסיסים
(צילומים: פרטי)
בנס ולמרות שהסתובבו ילדים בחצר הבניין, לא היו נפגעים בנפש, אך נגרם נזק לרכוש. זו הפעם השניה בה בוצע ירי לעבר הבניין, שמתגורר בו ככל הנראה אדם המעורב במלחמת הכנופיות בעיר.

2 צפייה בגלריה
עדי לוי סקופ. אין אישור
עדי לוי סקופ. אין אישור
עדי לוי סקופ. אין בטחון
(צילום: פרטי)

מחקירת האירוע עולה כי הירי בוצע לעבר מרפסת בבניין והמשטרה פתחה בחקירה, שבמסגרתה נגבו עדויות ונבדקות מצלמות אבטחה, לצד מחסומים שהוקמו בניסיון ללכוד את מבצעי הירי.
קראו גם >>>>
חברת המועצה לוי סקופ משתפת: "בשעת ערב זו רבים מדיירי הבניין היו בבית, ילדים חזרו מחוגים והסתובבו בצמוד למקום בטיול ערב עם הכלבים. בנס גדול לא היו נפגעים, אלא נזק רכושי בלבד. זה הגיע לבית שלנו, זה יכול להגיע לכל מקום ולכל בית בכל שכונה ובכל עיר, גם לבית שלך.
"האלימות משתוללת, תחושת הבטחון בשפל חסר תקדים ואנחנו האזרחים והאזרחיות לא מוגנים- לא במרחב הציבורי ולא בבית שלנו. מרגע האירוע אני בקשר צמוד עם כוחות השיטור ובטחון וכפי שאמרתי וכתבתי בחודש שעבר, כדי להילחם בפשע המשתולל וחסר התקדים, אנחנו חייבים להרים תוכנית למיגורה. קוראת לכם/ן להצטרף אליי במלחמה להחזרת הבטחון לרחובות שלנו ולילדים ולילדות שלנו".