החשוד בדריסת מפגינים בכביש 531, סמוך לכפר סבא, צעיר בשנות ה-20 לחייו, יובא היום (שלישי) בפני שופט בבית המשפט בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרו. כך דיווח דובר המשטרה, ניצב משנה אלי לוי.
2 צפייה בגלריה
תיעוד הדריסה והמעצר
תיעוד הדריסה והמעצר
תיעוד הדריסה והמעצר
(צילומים: דוברות המשטרה, טוויטר, ג'וש בריינר)
כזכור, אמש במהלך הפגנה קשה בכביש 531, שכללה חסימת צומת מל"ל, נהג רכב פרטי ממושב בשרון האיץ ופגע בשלושה מפגינים.
בתיעוד נראה אחד המפגינים נשען על מכסה המנוע של רכב פרטי בכביש 531, בניסיון כנראה למנוע ממנו להתקדם בצומת מל"ל, שאותו חסמו המוחים.

2 צפייה בגלריה
תיעוד הדריסה
תיעוד הדריסה
תיעוד הדריסה
(צילום: לפי חוק זכויות יוצרים 27/א')

המקרה אירע כאמור בצומת מל"ל, במהלך אחת מההפגנות הרבות שהחלו לאחר ביטול עילת הסבירות. במשטרה הודיעו כי מיד לאחר הדריסה פתחו בסריקות אחר הרכב הפרטי, ששייך לפי הודעתם לתושב אחד היישובים בשרון. כעבור כחצי שעה עדכנו כי נעצר בעל הרכב, בשנות העשרים לחייו.

תיעוד הדריסה
(צילום: רונן משולם)

על פי דיווחים, מדובר באדם יהודי, שהתחתן לא מזמן, קבלן שיפוצים במקצועו, המתגורר באחד מיישובי המועצה האזורית דרום השרון.
מפגינים שהיו במקום נחרדו מהמחזה וסיפרו: "ראו שיש לו רצח בעיניים. זה הרגיש לנו פיגוע לכל דבר, בתחילה חשבנו שמדובר בפיגוע של פלסטינים, אבל מהר מאוד הבנו שמדובר ביהודי עם שנאה גדולה. צריך להתייחס אליו כמחבל לכל דבר".
ובתוך כך, מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת כפר סבא נערכו הערב לשמירה על הסדר הציבורי ושגרת התנועה בצומת רעננה. בהתאם להוראות החוק, ניתנה למשתתפי המחאה הוראה לפנות את הצומת למען בטחון משתמשי הדרך, כאשר 2 מפגינים שלא נענו להנחיה נעצרו לחקירה והתנועה בצומת שבה לסדרה.
קראו גם:

מבית חולים מאיר נמסר: "אישה בשנות ה40 לחייה הובהלה למרכז רפואי מאיר עם כוויה ופגיעה בגפיים התחתונות כתוצאה מדריסה בהפגנה ומטופלת כעת במיון. כמו כן, אמא ובן פונו גם הם מהפגנה והם מטופלים כעת בחדרי המיון ומצבם קל מאוד".