החל מיום שישי האחרון במסגרת התקדמות העבודות להקמת הרכבת הקלה, ייחסם רחוב אלנבי בתל אביב, במקטע שבין רחוב המלך ג'ורג' למונטיפיורי. סגירתו של רחוב אלנבי הוביל לשינויים רבים במסלולי התנועה באזור וכן גם לשינויים נרחבים באזור השרון, ובעיקר בקווים המובילים מכפר סבא, רעננה והוד השרון למרכז תל אביב.
3 צפייה בגלריה
שינויים נרחבים בתחבורה הציבורית
שינויים נרחבים בתחבורה הציבורית
שינוי מסלול
(צילום: דוברות מטרופולין)
המועמדת לראשות העיר כפר סבא וחברת המועצה, הדר לביא, שלחה אתמול (א') מכתב פנייה לשרת התחבורה מירי רגב בדרישה לשנות את ההחלטה ולהחזיר את הקו למסלולו המקורי.

3 צפייה בגלריה
שינוי מסלול
שינוי מסלול
שינוי מסלול
(צילום: יח"צ מטרופולין)

בפנייתה הציגה ופירטה לשרה רגב את ההשלכות ואת הפגיעה הקשה בתושבי כפר סבא שייווצרו כתוצאה מהחלטתה לשינוי המסלול של קו 149, ששימש את התושבים עד היום כדרך העיקרית להגיע למרכז תל אביב.

3 צפייה בגלריה
הדר לביא
הדר לביא
הדר לביא
(צילום: אסף פרידמן)

עם התחלת עבודות הרכבת הקלה ברחוב אלנבי, התקבלה החלטה, לשנות את מסלול הקו בין תחנת רכבת סבידור למסוף כרמלית, לכיוון התחנה המרכזית (בדומה לקו 567), לשני הכיוונים.
משמעות השינוי היא, שכעת, כדי להגיע למרכז תל אביב, תושבי כפר סבא ייאלצו להחליף קו אוטובוס בתוך תל אביב.
קראו גם:
הדר לביא: "כולנו משתמשים בקו 149 שנים רבות ולמעשה זהו אמצעי התחבורה הציבורית הישיר היחיד של תושבי כפר סבא אל מרכז תל אביב, לצרכי עבודה ופנאי. רבים מהמשתמשים הם גם בני נוער ובני הגיל השלישי, שאינם מתניידים ברכב, וכמובן, אנשים, שמעדיפים או אינם יכולים להגיע ברכב לת"א ואין להם חלופה אחרת חוץ מחלופות מסורבלות של נסיעה בשני קווים שונים, מה שישבש את חייהם בצורה שמחייבת את התייחסות שרת התחבורה והמשרד עליו היא אמונה. אני מבקשת, בשם תושבי כפר סבא, לסייע לנו לשמור על מסלול קו 149 יעיל והכרחי, ולשנות את המסלול החדש שלו, עם מינימום השינויים ההכרחיים. אני לא מתכוונת להסתפק בזה ואדרוש תשובה ופעולה של משרד התחבורה בהקדם האפשרי".