לאחרונה השחקן והקומיקאי שי גולדשטיין, תושב כוכב יאיר, עורר סערה כאשר יצא להגנת החרדים וצירף תמונה בה הוא נצפה מניח תפילין. בהמשך לכך, הודעתו לפני מספר ימים על עזיבתו את התכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 והצטרפותו לכאן 11, בין היתר כפאנליסט אצל המגישה איילה חסון, גרמו לרבים ברשתות החברתיות לתקוף אותו.
2 צפייה בגלריה
שי גולדשטיין
שי גולדשטיין
שי גולדשטיין
(צילום: פרטי)
בפוסט שכתב גולדשטיין, הוא טוען כי מאז המהלכים הללו הוא סופג "מתקפה" מצד רבים מהמחנה הליברלי של המפה הפוליטית.
כזכור, לאחרונה פרסם גולדשטיין פוסט עיצא להגנת אנשי חב"ד ודוכני הנחת התפילין ברחבי הארץ: "אתם לא רוצים אותם עם שולחן של תפילין ברחוב שלכם, אתם צועקים עליהם ומגרשים אותם, אבל כשהם מגיעים - כזק"א או איחוד הצלה - ראשונים לטפל בכם אחרי פיגוע, אתם לא מגרשים אותם הא?", כתב בפוסט שהפך לויראלי. "ואחר כך כשאתם צריכים חס וחלילה קביים אתם הולכים ליד שרה, לא? אז מה יש לכם? תגידו, לא נמאס לכם מדו פרצופיות?".
הפוסט הזה זכה לתגובות רבות, בין היתר תגובות בו בהן הוטחה בגולדשטיין ביקורת קשה. בפוסט תגובה השיב גולדשטיין למבקריו וטען כי הוא עובר מתקפה קשה.

2 צפייה בגלריה
שי גולדשטיין
שי גולדשטיין
שי גולדשטיין
(צילום: יח"צ 103fm)

"רק אמרתי את דעתי בעניין הנחת התפילין, דעה שלא מסתדרת ל"מחנה הנאור" , והוכרזתי מידית כבוגד, צבוע, שקרן, נצלן, רודף בצע... ואלו רק חלק קטן מהנאצות שספגתי במהלך הסופ"ש מה'נאורים' האלו. והזכרתי לעצמי ש'הנאורים' ביותר באירופה אחראים לפשעים החמורים ביותר בתולדות האנושות".
קראו גם:
עוד הוסיף: "יש נטייה פתאום לכסח אותי מכל הכיוונים, כאילו בגדתי. במי בגדתי? כמות הרפש והשנאה והקללות שאני סופג מהצד שלהם מדהימה אותי".