"החלטתי להתגבר על החששות ולצאת לשליחות. אם אתן לכל דבר שמפחיד לעצור אותי, לא אוכל להגיע רחוק. אני דורשת מעצמי להתגבר על הפחד ולהוכיח שהכל אפשרי עבורי", כך אומרת נועם זינגר, מכפר סבא, שנולדה עם שיתוק מוחין, ונבחרה לצאת לשליחות של הסוכנות היהודית במחנות הקיץ בצפון אמריקה כדי לחבר את הנוער היהודי לישראל.
2 צפייה בגלריה
נועם זינגר
נועם זינגר
נועם זינגר
(צילום: שמואל לוי, באדיבות הסוכנות היהודית)
נועם מצטרפת לנבחרת של כ 1,500 שליחות ושליחים של הסוכנות היהודית שיוצאים בימים אלה להדריך בני נוער יהודים במחנות הקיץ ברחבי ארצות הברית וקנדה, בתמיכה של הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה.
נועם נולדה עם שיתוק מוחין ולמרות שרק בגיל 4 התחילה ללכת, אף פעם לא נתנה למגבלות לעצור אותה. היא גילתה עצמאות ונחישות להתמודד עם אתגרים יוצאי דופן ובלטה ביכולות שלה בבית הספר ובשירות הלאומי. מגיל צעיר הופיעה בפני תלמידים והרצתה על הסיפור האישי שלה, ההתמודדויות של אנשים עם מגבלות ועל קבלת האחר בחברה הישראלית.
"דברים שהם שוליים עבור אחרים, עבורי הם מאד גדולים. הקושי מופיע בכל דבר בחיי היומיום שלי, אבל הקשיים לא עוצרים אותי ואני אף פעם לא מוותרת. כשיוצאים לשליחות כזו, האתגר אפילו גדול יותר. הסוכנות היהודית עשתה מאמצים כדי לשלב אותי בשליחות בצורה הכי טובה שאפשר. צוות המחנה היומי של תנועת רמה בפילדלפיה הצליח לראות אותי ואת החוזקות שלי ובנה עבורי תפקיד שמתאים ליכולות שלי בצורה מיטבית".

2 צפייה בגלריה
דורון אלמוג
דורון אלמוג
דורון אלמוג
(צילום: טל שחר)

אמה, חגית זינגר שיתפה: "נועם ילדה אהובה שלנו. אין בלקסיקון שלך לא יכולה. מאחלים לך שתמשיכי לפרוץ גבולות, להגיע להשגים גבוהים ולהגשים חלומות. את דוגמא ומופת להרבה אנשים ומקור השראה לנחישות והתמדה. הכי גאים בך בעולם".
קראו גם:

יו"ר הסוכנות היהודית, האלוף (מיל') דורון אלמוג, שיתף את סיפורה של זינגר ומוסיף: "השליחים של הסוכנות היהודית הם צעירים וצעירות אמיצים וערכיים שמביאים את הסיפור הישראלי לרחבי העולם היהודי. הסיפור של נועם הוא סיפור מעורר השראה, היא בחרה להתגבר על הקושי ולמרות הכל להגשים חלום. אנחנו שמחים לעשות כל שביכולתנו כדי לאפשר לנועם להיות חלק בכל משימה שתבחר, אנחנו גאים בה מאוד".