"תתפללו על אחינו": אביתר דוד בן ה-23 נשבה על ידי החמאס יחד עם חברו הטוב מימי הגן גיא דלאל. אביתר וגיא בילו עם עוד שני חברים בפסטיבל המוסיקה סמוך לקיבוץ רעים בעת שהחלה המתקפה. שניים מחבריהם נרצחו, אביתר וגיא שמרו על קור רוח והצליחו להציל אחרים, ולשרוד את הטבח. אך למצער הם נלכדו ונלקחו בשבי.
2 צפייה בגלריה
אביתר דוד
אביתר דוד
אביתר דוד
(צילום: פרטי)
אביתר הוא בנם של גליה ואבישי מכפר סבא אח לעיליי בן ה-26 ואחותו הקטנה יעלה בת ה-18, העושה שנת שירות בצפון. יעלה הפכה להיות דוברת המשפחה ונפגשה עם ראש הממשלה בסוף השבוע האחרון יחד עם אחיה הגדול עיליי.
יעלה: "אביתר הוא מוזיקאי מוכשר שמנגן על גיטרה חשמלית, אקוסטית וקלאסית ואנחנו מחפשים מוזיקאים, זמרים ויוצרים כדי ליצור קליפ משותף ועוצמתי שבו נרתום את כוח המוזיקה למאמץ. הסרטון מתחיל באביתר מבצע את השיר she will be loved של מארון 5 והקונספט הוא שנמשיך לשיר עד שהוא יחזור. נערוך את הסרטונים של אמנים מבצעים את השיר לתוך הקליפ בתקווה שזה ייצר תהודה".

2 צפייה בגלריה
אביתר דוד
אביתר דוד
אביתר דוד
(צילום: פרטי)

אחיו של אביתר, עיליי: "אחי הקטן אביתר מוחזק בשבי חמאס. כמה שזה הזוי, זאת המציאות. שהתמונה שלו לא תצא לכם מהראש. אח שלי חזק, ולנו אין ברירה אלא להמשיך להיות חזקים בשבילו. עוד רגע הוא יחזור ואנחנו נחבק אותו. עוד רגע הוא ישוב הביתה. זאת המנטרה שרצה אצלי בראש.
"אבל כדי שזה יקרה, חייבים לשתף. חייבים להעלות מודעות. חייבים להזכיר למנהיגים שלנו ולעולם שעשרות מטובי בנינו, נשים וילדים (!!!) מוחזקים עכשיו מבועתים במרתפים חשוכים בתנאים לא תנאים, כשחייהם תלויים בהחלטות של כוחות הרשע. עם ישראל חזק ואנחנו מצליחים להוכיח את כוחנו כל פעם מחדש בעתות חירום. גם הפעם ננצח. אבל ניצחון חייב לכלול את מירב המאמצים לשחרור החטופים. אם הם לא ישובו - זה לא הפסד - זאת תבוסה אדירה. מבקש מכל מי שקורא את מילותיי: תשתפו. תתפללו על אחי. תדעו לקבל תמיכה ממי שרוצה לתמוך. תהיו יחד ותחזקו אחד את השני. תמשיכו להתנדב בעורף ולהילחם בחזית. כוחות הטוב חייבים לנצח את כוחות הרשע".

קראו גם:

כאמור, מאמציהם של האחים ליצור תהודה עולמית ומקומית להשבת החטופים ובכלל אחיהם האהוב, הביאה אותם למפגש הטעון בסוף השבוע עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפגישתם עם נתניהו אמרו האחים: "בשבת בבוקר התעוררנו לסרטונים מזעזעים שאני לא מאחלת לאף אחות קטנה לראות - אחי מובל ע"י מחבלים עם ידיים קשורות מאחורי הגב. המשפחה שלי מתעוררת כל בוקר לסיוט שלא נגמר. רק הקבינט יכולים להביא אותם, רק עליהם האחריות ולא על אף אחד אחר בעולם תביאו אותם היום, עכשיו".