"האמא הלכה - ואין מי שיפרנס": תושבת רמת השרון שרון הירש ז"ל, נרצחה ב-7.10 במסיבה ברעים. שרון ז"ל הייתה אמא לשלושה בנים: איתי בן 21, קורן בן ה-19 ונועם בן ה-15. שרון גידלה את שלושת ילדיה עם המון חום ואהבה והייתה מפרנסת יחידה עבורם.
2 צפייה בגלריה
שרון הירש עם ילדיה
שרון הירש עם ילדיה
שרון הירש עם ילדיה
(צילום: פרטי)
עוד קודם להירצחה הנטל הכלכלי היה כבד וכמובן שלאחר הירצחה המצב קשה שבעתיים. כעת בני המשפחה פתחו עמוד גיוס כספים באתר גיב-בק, הכסף המגויס במסגרת הפרויקט נועד להקל על הילדים במציאות ההזויה שנכפתה עליהם ולתת להם מעט אור בתוך החושך הגדול שהם נקלעו אליו.

2 צפייה בגלריה
שרון הירש ז"ל
שרון הירש ז"ל
שרון הירש ז"ל
(צילום: פרטי)

מלבד שלושת ילדיה, הותירה שרון גם שלושה אחים: ירון, מיכל והדס. חבריה מספרים כי היתה אשה מיוחדת, אהובה על כולם ותמיד השרתה שמחה על הסובבים אותה. "כולם זוכרים את הצחוק התמידי והמתגלגל שלה.
לדברי בנה, כל חבריו הכירו אותה ואהבו להיות איתה והיתה אוזן קשבת עבורם: "תמיד הייתה רואה את האור בסיטואציות הכי חשוכות וזה משהו שתמיד נזכור וניקח איתנו. לימדת אותנו להיות בני אדם שתמיד מחייכים, צוחקים ואוהבים. את האנרגיות שלך נפיץ לכולם. היית האמא, הבת, האחות, הדודה, האחיינית והחברה הכי טובה שהכרנו. לעד ננצור אותך בליבנו".

קראו גם:

מי שמלווה את המשפחה היא העיתונאית, טל שניידר: "מראשית המלחמה והטבח אני מנסה לסייע למשפחתה של שרון הירש-אוזן ז״ל, אם חד-הורית, מפרנסת יחידה לשלושה בנים. המשפחה פתחה עמוד גיוס תרומות. כל הכספים ילכו למען עתידם של שלושת הבנים (עם חשבון שנפתח במיוחד לכך). תודה מראש לכל מי שפותח את ליבו".