הותר לפרסום: אולג סרנקוב (41) מנוה ימין חשוד ברצח האכזרי של יאיר בוזגלו בן ה 34, שנמצא לפני כחודש כשהוא כפות בידיו ורגליו בביתו בנווה ימין.
2 צפייה בגלריה
יאיר בוזגלו ז"ל. תעלומה
יאיר בוזגלו ז"ל. תעלומה
יאיר בוזגלו ז"ל. תעלומה
(צילומים: רענן בן צור)
בתחילת השבוע הסתיים תוקפו של צו איסור הפרסום בפרשה וניתן לספר כי החשוד נעצר כבר ביום הרצח ומאז הוא ערך מעצרו מאת לעת במשך כ-30 יום.
כזכור, בוזגלו בן ה-34, תושב כפר סבא מתנדב ופעיל חברתי, שלא היה לו קשר לפלילים, אותר בדירתו, ככל הנראה יומיים אחרי שנרצח, בנווה ימין בזירה מחרידה, "שמזכירה אירוע טרור", לדברי השוטרים שהגיעו למקום.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות מד"א)

חקירת הפרשה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז שבתוך זמן קצר, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים וניתוח מצלמות אבטחה הצליחו להתחקות אחר עקבותיו של החשוד.
מתיעודיים שנאספו על ידי החוקרים עולה כי סרקנוב, הגיע ברכב עד לרחוב התעש בכפר סבא מרחק קצר מזירת הרצח ושם הסתיר שקית. חוקרי המשטרה הגיעו לאותו מקום איתרו את השקית, ופתוחה גילו כפפות, בגדים מגואלים בדם ואמצעים נוספים שקושרים באופן ממשי את החשוד לרצח.עוד עלה כי בכפפות נמצאו דגימות די אן איי השייכות לחשוד ותואמות לדגימות שנמצאו גם בזירת הרצח נקודה בחקירתו אישר החשוד סרקנוב כי הכיר את המנוח את וטען כי בילו יחד, במועדון יומיים לפני שאותרה גופתו של בוזגלו.

קראו גם:

על פי החשד, סרנקוב, שמכחיש את החשדות נגדו, השתמש בסמים זמן קצר לפני הפגישה עם בוזגלו, עליו הסביר כי "ההיכרות שלנו הייתה שטחית מאוד. הוא ביקר אצלי במושב ואני אצלו", אולם טען כי שעות לפני שבוזגלו נרצח, השניים בילו יחד. "לא רצחתי אותו, לא היה לי אינטרס לפגוע בו", אמר.
אך במהלך הדיונים בהארכת מעצרו, טען גורם משטרה כי "כל הראיות מצביעות שהוא הרוצח". במשטרה מעריכים שהצליחו לפענח את תיק הרצח, אך כעת הפרקליטות תצטרך לעבור על הראיות ולגבש החלטה אם להגיש כתב אישום.