עיריית כפר סבא ואפונים בתרומה לקהילה: עיריית כפר סבא תרמה עד כה כ-1,000 מנות מזון לעמותת אשל בכפר, החל מתחילת השבוע. היוזמה המשותפת של החברה הכלכלית ומחלקת קדם יסודי באגף החינוך נולדה בעקבות מצוקת כח האדם הקשה בגני הילדים, אשר הוחרפה עם פרוץ הגל החמישי.
1 צפייה בגלריה
מנות האוכל שחולקו
מנות האוכל שחולקו
מנות האוכל שחולקו
(צילומים: עיריית כפר סבא)
קראו גם >>>>
מנות רבות אשר הוכנו בידי תכנית "אפונים" כחלק מארוחות הצהריים של גני הילדים בעיר, נותרו ללא שימוש בעקבות כניסתם לבידוד של ילדים וצוותי חינוך רבים בגני הילדים. צוות תכנית אפונים ומנהלת מחלקת קדם יסודי, שירה ברף שיתפו פעולה במטרה לתרום לקהילה אוכל בריא, איכותי ומזין.
עמותת "אשל בכפר" פועלת לסיוע לנזקקים בכפר סבא וערי הסביבה, במסגרת טקסי בר מצווה, לילות סדר ציבוריים, חלוקת ציוד חם בחורף וציוד בית ספר.
רפי סער, ראש העיר: "לצערנו התפרצות נגיף הקורונה מטילה את יהבה בעיקר על מערכת החינוך, ושולחת צוותי חינוך רבים לבידוד. יחד עם הקושי הגדול בסגירת גן ילדים, אני מודה ומעריך מאוד את עבודתם המסורה של אגף החינוך והחברה הכלכלית שבחרו לתרום את מנות המזון הרבות שנותרו ללא שימוש לתושבים הזקוקים לכך. תרומה לקהילה וערבות הדדית הן חלק בלתי נפרד מהתרבות הכפר-סבאית, ואחת הסיבות לגדולתה של העיר שלנו".