המשטרה פרסמה את תמונותיו וזהותו של אלי שדה, בעל חנות בן 74 מכפר סבא, שנעצר בחשד למעשים מגונים בנערות בנות 15-12, בניסיון לאתר נפגעות נוספות.
1 צפייה בגלריה
אלי שדה. המשטרה פרסמה את תמונתו וזהותו
אלי שדה. המשטרה פרסמה את תמונתו וזהותו
אלי שדה. המשטרה פרסמה את תמונתו וזהותו
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
שדה נחקר כבר בתחילת השנה על מעשים מגונים שביצע בנערה, אך גם החקירה לא הרתיעה אותו ובמשטרה חושדים כי הוא המשיך במעשיו. בשבועות האחרונים התקבלו שש תלונות נוספות וחוקרי היחידה המרכזית של מחוז המרכז ותחנת כפר סבא פתחו בחקירה סמויה נגדו.
לפי החשד, שדה ניצל נערות שביקשו ממנו לקנות סיגריות אלקטרוניות מחנות סמוכה, ולאחר הרכישה נכנס איתן לבית העסק שלו ונגע בהן בניגוד לרצונן.עד כה בידי המשטרה שש תלונות של נערות שנפלו קורבן למעשיו.
בית משפט השלום האריך בתחילת השבוע את מעצרו של שדה עד יום רביעי, ובדיון שנערך אתמול הורה לשחררו בתנאים מגבילים. המשטרה ערערה על ההחלטה, ולבסוף הוחלט להשאירו במעצר עד 8 במאי.
מהמשטרה נמסר כי חקירת הפרשיה נמשכת ביתר שאת, בהתאם למדיניות האכיפה המחמירה של המחוז בתיקים בהם קיים חשד לפגיעה בקטינים וחסרי ישע. בימ"ר מעריכים נוכח השיטתיות החוזרת של העבירה, שבוצעה עפ"י החשד בשש נערות שונות, כי ישנם קורבנות נוספים הצפויים לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה.