שוטרי מרחב שרון פעלו במהלך סוף השבוע באופן יזום כנגד גניבות כלי רכב. בתוך כך, ביום שישי האחרון זיהו שוטרי תחנת פ"ת רכב חשמלי שעורר את חשדם ופעילות מהירה עצרו את הרכב ובתוכו החשוד בגניבת הרכב - תושב קלקיליה.
3 צפייה בגלריה
אלפי שוטרים נערכים לקראת הלוויה
אלפי שוטרים נערכים לקראת הלוויה
עורר את חשדו של השוטר
(צילום: דוברות המשטרה)
אתמול (ראשון) זיהה שוטר מתחנת כפ"ס שהיה בדרכו הבית רכב שעורר את חשדו, השוטר החל במעקב אחר הרכב הגנוב ובמקביל מזעיק שוטרים נוספים מהתחנה.
לבסוף הצליחו שוטרי התחנה בסיוע לוחמי מג"ב לעצור את הרכב סמוך לג'לג'וליה ומבדיקה ראשונית בשטח עלה כי הוא נגנב זמן קצר קודם לכן מנתניה. השוטרים עצרו את החשוד בגניבת הרכב - תושב טול כרם והוא הועבר לחקירה בתחנת נתניה.

3 צפייה בגלריה
הרכב הגנוב
הרכב הגנוב
הרכב הגנוב
(צילום: דוברות המשטרה)

כמו כן, במהלך הלילה פתחו שוטרי תחנת טירה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר 2 כלי רכב שנגנבו על פי החשד זמן קצר קודם לכן. במהלך הסריקות ביצעו שוטרי התחנה מעקב אחר כלי רכב כאשר אחד אותר נטוש סמוך למחלף אייל והשני אותר בתוך כפ"ס.
לבסוף עצרו הלילה שוטרי תחנת כפר קאסם קטין כבן 16 תושב איו"ש לאחר קבלת דיווח בגין רכב גנוב שנסע על כביש 5 לכיוון מזרח. שוטרי התחנה ביצעו סריקות על הכביש ועם איתור הרכב סגרו עליו ועצרו כאמור את החשוד בגניבתו.
כלל העצורים נחקרו בתחנות המשטרה השונות בסיומם נכלאו.

קראו גם:

ובתוך כך, שוטרי תחנת כפר סבא פעלו במהלך סוף השבוע באופן יזום כנגד עבירות תנועה בגזרת התחנה. במהלך הפעילות זוהה נהג רכב מסוג פורשה כשהוא נוהג בתוך העיר במהירות של 100 קמ"ש במקום 50 קמ"ש.

3 צפייה בגלריה
הרכב שהוחרם
הרכב שהוחרם
הפורשה
(צילום: דוברות המשטרה)

בתום שימוע שביצע קצין המשטרה בתחנה נשלל רישיון הנהיגה של הנהג - תושב כפר סבא בשנות ה 20 לחייו למשך 30 יום ובהמשך יתקיים דיון בעניינו בבית המשפט לתעבורה.