לוחם השריון עוז דניאל ז״ל שהוכרז כחלל. שירת בגדוד 77 של השריון בגבול רצועת עזה בשביעי באוקטובר, לחם, נפל בקרב באותה שבת, וגופתו נחטפה לרצועה. הגופה עדיין מוחזקת בידי חמאס בעזה, אך לאחרונה אותרו ממצאים מסוימים שאפשרו להכריז עליו כחלל, וכן לקיים הלוויה. הלוויתו תתקיים היום (שני) ב-14:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.
4 צפייה בגלריה
עוז דניאל ז"ל ואחותו התאומה הדר
עוז דניאל ז"ל ואחותו התאומה הדר
עוז דניאל ז"ל ואחותו התאומה הדר
(צילומים: פרטי)
לעוז שני הורים, מירב ואמיר, ואחות תאומה, הדר. הידיעה על נפילתו של עוז ז"ל היכתה בהלם רבים מאוד שקיוו והתפללו כי הוא עדיין בין החיים ומוחזק בשבי: "האמנו, קיווינו, התפללנו, התאמצנו שהסוף יהיה אחר. אבל התבשרנו בכאב ותדהמה כי עוז דניאל, שנחטף מהטנק שלו ב-7 באוקטובר הוכרז כחלל צה״ל. עוז היה, בן להתגאות בו, אח תאום מושלם, חבר הכי טוב בעולם, מוזיקאי מוכשר, איש של ערכים ושמחת חיים, מסר נפשו בהגנה על המדינה".


שכנת בני המשפחה, שירי: "כבר מעל ארבעה חודשים אין לי מילים. אני לא יודעת איך לנחם או לחזק. משפחת דניאל שכנה שלנו, ואני רואה אותם ואין לי מה להגיד להם. עצם המפגש והשהות איתם חיזקה אותי, כמה זה אבסורד. עליהם בדיוק אומרים, "אתה בא לחזק ויוצא מחוזק". אצלם לא בוכים, אצלם מקבלים כח ותקווה והמון אופטימיות...עד שהגיעה הבשורה, הבשורה הנוראית מכל. ושוב אין לי מילים. אבל עכשיו גם אין תקווה".

4 צפייה בגלריה
עוז דניאל ז"ל
עוז דניאל ז"ל
עוז דניאל ז"ל
(צילום: פרטי)


קראו גם:

4 צפייה בגלריה
עוז דניאל ז"ל
עוז דניאל ז"ל
עוז דניאל ז"ל
(צילום: פרטי)

ממטה משפחות החטופים מסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת דניאל ושולחים תנחומים להוריו מירב ואמיר ואחותו התאומה הדר. עוז דניאל ז״ל (19), אהב את החיים, היה בעל חוש הומור וחיוך ענק. היה מוקף בהמון חברים ותמיד היה זה שהצחיק את כולם. חבריו של עוז מספרים שאי אפשר היה להתעלם מהאדם הערכי שהיה. עוז היה נגן גיטרה מחונן שהאמין כי בכוחה של המוזיקה לשנות את העולם. הלהקה האהובה עליו הייתה גאנז אנד רוזס. עוז ז״ל שירת בגבול רצועת עזה ונחטף בשבת השחורה יחד עם חבריו לטנק. גופתו של עוז עדיין מוחזקת בשבי החמאס".