תחנת הכוח ריינדיר עולה שוב לאישור. 17 ראשי רשויות בשרון ובשומרון לנתניהו: ״אנו מתביישים שגורמים בממשלה שבראשותך, הובילו אותנו לעסוק בנושא הזה בעת הזו".
3 צפייה בגלריה
ראשי הרשויות בירושלים
ראשי הרשויות בירושלים
ראשי הרשויות בירושלים
(צילום: ערן אבידור)
לפני ימים ספורים נודע לראשי הרשויות בשרון ובשומרון, שהיום (שני) ומחר ידונו בועדה לתשתיות לאומיות באישור תוכנית הקמת תחנת הכוח של ריינדיר (תת"ל 91) זאת לאחר שהתחנה לא אושרה ע"י הממשלה בחודש מאי, לאחר מאבק ממושך.
במוצאי שבת שלחו ראשי הרשויות בשרון ובשומרון לרוה"מ נתניהו מכתב בו כתבו:
"באופן מפתיע, מזעזע ובזוי, גורמים בממשלה בוחרים לנסות ולקדם את אישור תחנת הכוח מתחת לרדאר ומתוך מחשבה ש"רעם התותחים" יסווה את המזימה. המחשבה לדון בנושא כל כך רגיש ואקוטי, בעל משמעויות בריאותיות, ביטחוניות, סביבתיות ותכנוניות, בעת הזו, בזמן מלחמה, בימים בהם אנו קוברים את מתינו ומתפללים לשלומם של חיילינו, מצביעה על אובדן שיקול הדעת, ציניות ואף רשעות לשמה."

3 צפייה בגלריה
מכתב ראשי הרשויות
מכתב ראשי הרשויות
מכתב ראשי הרשויות
(צילום: פרטי)

בהמשך כתבו: "אנו מתביישים שגורמים בממשלה שבראשותך, הובילו אותנו לעסוק בנושא הזה בעת הזו".


3 צפייה בגלריה
אושרת גני גונן
אושרת גני גונן
אושרת גני גונן
(צילום: רמי זרנגר)

קראו גם:
אושרת גני גונן, ראש המועצה האזורית דרום השרון, שבשטחה מתוכננת להבנות התחנה: "רק לפני חצי שנה אותה הממשלה התנגדה לאישור הקמת תחנת הכוח המסוכנת הזו, שמאיימת על מעל חצי מיליון מתושבי האזור. נוסף למפגעים הבריאותיים והסביבתיים, תחנה זו המתוכננת לקום בסמיכות לגדר ההפרדה ובמרחק של 170 מטר מלבד מהעיר קלקיליה תהווה סיכון ביטחוני של ממש. הכתובת על הקיר כבר מעל 5 שנים ולא ניתן לתחנה זו לקום ולסכן את תושבינו ואת הדורות הבאים".