בשורות לחנוכה: שחר צור בת ה-18 מאלפי מנשה בדרך להחלמה לאחר שבסיוע תורמים קיבלה טיפול יקר בארצות הברית שגרם להעלמותו של הגידול האלים שבראשה.
3 צפייה בגלריה
שחר צור עם אביה בשדה התעופה
שחר צור עם אביה בשדה התעופה
שחר צור עם אביה בשדה התעופה
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
כזכור, בחודש ספטמבר השנה פרסמנו במיינט כי לפני כשנה וחצי גילו גידול אלים בגזע המוח של צור וכי היא נלחמת על חייה. בתוך כחודש הודיעו מתנדבים שפעלו להצלתה כי גויס הסכום המלא לצורך קבלת הטיפול.
בדבריה שפורסמו עם תחילת קמפיין גיוס ההמונים אמרה צור: "יש לי פה משפחה שאוהבת אותי, יש לי חברים. יש לי חבר שאני איתו כבר שנתיים ויש לי חלומות לעתיד. לא נשמע לי הגיוני שפתאום סרטן במוח יעצור הכל. אני מנסה להיות חזקה, בשביל המשפחה שלי. הם שבורים. אמא שלי מחייכת אבל אני רואה את הפחד בעיניים שלה לאבד אותי.
3 צפייה בגלריה
שחר צור. "רוצה לחיות"
שחר צור. "רוצה לחיות"
שחר צור. "לא השארתם אותי לבד"
(צילום: מסך)
"אני לא רוצה שירחמו עלי. אני פשוט רוצה לחזור לחיות כמו כל החברות שלי שהולכות ולומדות ומתגייסות בזמן שאני פשוט סופרת את הימים בפחד. המלחמה הכי גדולה שלי בסרטן זה המלחמה בפחדים שלי, שלא ירסקו אותי. שההבנה הזו, מה המשמעות של סרטן בגזע המוח, לא תיכנס לי לתוך הראש ותשתק אותי.
"אני כותבת את המילים 'הסיכוי האחרון' והידיים שלי רועדות. סיכוי אחרון בגיל 18, רק התחלתי את החיים ויש כל כך הרבה דברים שלא הספקתי, שלא חוויתי, חלומות שלא הגשמתי. אני צריכה אתכם כדי לטוס לטיפול היקר הזה, בלעדיכם אין לי סיכוי. אל תתעלמו, בבקשה. זה החיים שלי".
3 צפייה בגלריה
"כולם איחדו כוחות"
"כולם איחדו כוחות"
"כולם איחדו כוחות"
(צילום: מסך)
כאמור, בעזרת תורמים מכל רחבי הארץ קיבלה שחר צור מאלפי מנשה את הטיפול היקר שיכול להציל את חייה בארצות הברית - ולדברי הרופאים הגידול האלים שבראשה.
ד"ר איתי גל מאתר ynet פרסם כי לפני מספר ימים שבה שחר לישראל, לאחר שהגידול נעלם ואף שמיעתה שנפגעה מהגידול – שבה אליה. "לפני חודש וחצי עמדתי בשדה התעופה", אמר שחר לד"ר איתי גל, "אבא חיבק אותי ושמעתי את דפיקות הלב שלו חזק", היא מספרת. "הוא הסתכל לי בתוך העיניים ואמר: אין מצב שאת לא חוזרת בחיים, ברור לך?". חיבקתי אותו בחזרה והבטחתי, הבטחתי שאני אלחם. הבטחתי לו לחזור על הרגליים אחרי שמכסחת את הגידול הארור הזה.
"השבוע חיבקתי אותו שוב בשדה התעופה. הטיפול היה אינטנסיבי ולא פשוט. היו רגעים שהרגשתי שאין לי כוח להתמודד כבר עם הטיפול. הרגשתי שבא לי לצרוח ולהודיע לכולם שאני מחר לא מסכימה להתייצב למרפאה שוב. ואז באותם רגעים ראיתי בעיניים את החיבוק של אבא שלי, ואתכם. את כל התרומות, התגובות, התפילות, החיבוקים שלכם הגולשים, ואת כל המשפחה המדהימה שיצרתם לי בזמן הקמפיין. וכל פעם מחדש התנערתי והרגשתי שאני חייבת לנצח".
"זאת לא רק מלחמה שלי. זאת מלחמה שלנו. כי לא השארתם אותי לבד. וניצחנו ברוך השם, הגידול נסוג. השמיעה באוזן בצד שהגידול ישב חזרה, והרופאים אופטימיים. תודה שעזרתם לי לעשות את מה שלא האמנתי שנצליח. תודה שלא ויתרתם עליי. בזכותכם לא ויתרתי על עצמי".