עיריית כפר סבא ומשטרת כפר סבא יוצאות בקמפיין משותף לעידוד התנדבות נשים למשטרת כפר סבא ומשרד התנועה.
1 צפייה בגלריה
מתנדבות במשרד התנועה במשטרת כפר סבא
מתנדבות במשרד התנועה במשטרת כפר סבא
מתנדבות במשרד התנועה במשטרת כפר סבא
(צילום: סשה סטויקוביץ')
קראו גם >>>
עיריית כפר סבא, באמצעות מועצת הנשים העירונית, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ושיתוף ציבור, אגף הביטחון, הרשות העירונית לבטיחות בדרכים, דוברות העירייה ובשיתוף משטרת כפר סבא, יוצאת בקמפיין לעידוד נשים תושבות העיר להתנדב למשטרת כפר סבא ומשרד התנועה - ית"מ כפר סבא.
מדובר בקמפיין חוזר, ביוזמה משותפת של ראש העיר רפי סער, יו"ר מועצת הנשים העירונית עו"ד עדי לוי-סקופ ומחזיק תיק הביטחון והמשנה לראש העיר, אורן כהן, מפקד משטרת כפר סבא סנ"צ שרון מנור ומפקד יחידת מתנדבות ומתנדבי התנועה במשטרת כפר סבא, פקד מיוחד רונן דביר.
לאחר שהקמפיין הושק לראשונה בפברואר 2019, נרשמה עלייה משמעותית במספר המתנדבות, שעומד כיום על 11 נשים, וכעת המטרה היא להגדיל עוד את מספר המתנדבות עד לשיעור של 50 אחוז נוכחות נשית. יש לציין עוד, כי נרשמה עלייה משמעותית בייצוג נשי בסיירת משמר השכונות, בהובלתו של דורון בלדינגר, וזאת לאחר הקמפיין הקודם.
יש לציין כי הקמפיין היווה את תחילתו של פרויקט ליצירת ייצוג שוויוני של נשים בכל מערך כוחות הביטחון וההצלה בעיר, והוא מושק כעת, עם פתיחתם של אירועי חודש האישה בכפר סבא ובסמוך לציון יום האישה הבין-לאומי, שיתקיים ב-8 במרץ.
מערך ההתנדבות במשטרת ישראל מהווה מכפיל כוח משמעותי וגדול המסייע למשטרת ישראל בהשגת יעדיה. על רקע זה נולדה היוזמה המשותפת לצאת בקמפיין גיוס של נשים מתנדבות למשטרת כפר סבא בתחום התנועה ולמערך הביטחון בעיר, וזאת כדי להגדיל את שיעור המתנדבות ולשאוף לשוויון בייצוג.
המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, אורן כהן: "הפרויקט הזה מאפשר לנשות העיר להיות נוכחות, משפיעות ובעלות כוח באירועים משמעותיים. אני קורא לכל נשות העיר להצטרף לפעילות משטרת התנועה, ולסייע בצמצום תאונות הדרכים בעיר ובמיגור תופעת הבריונות בכבישים".
פקד מיוחד, רונן רביד, מפקד יחידת התנועה המתנדבת בכפר סבא: "אני קורא לתושבות העיר לבוא ולהצטרף אלינו ולסייע בצמצום תאונות הדרכים בעיר ובמיגור תופעת הבריונות בכבישים. יחד נחזיר את מעברי החצייה והמדרכות להולכי הרגל".
מתנדבות במשרד התנועה במשטרת כפר סבא. צילום: סשה סטויקוביץ'