ילדות וילדי הגנים העירוניים בכפר סבא חוזרים השבוע לשבוע לימודים מלא – כולל ימי שישי, וזאת בהנחיית ראש העיר, רפי סער ולנוכח הירידה בתחלואה והערכות המצב השוטפות המתקיימות בעירייה בשיתוף כל הגורמים המקצועיים.
1 צפייה בגלריה
59 מאומתים במערכת החינוך
59 מאומתים במערכת החינוך
59 מאומתים במערכת החינוך
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
ילדות וילדי הגנים העירוניים חזרו ללימודים לאחר הסגר במהלך חודש פברואר, כאשר בהתאם להמלצות הצוות המקצועי ובהסכמת ועד הורי הגנים, חזרו הילדים למתווה של חמישה ימי לימודים, ללא ימי שישי – וזאת במטרה לצמצם את תחלופת הצוותים ולמנוע שרשראות הדבקה. מתווה זה כלל את פעילות צהרוני יול"א (יום לימודים ארוך) ואת גני עיכוב התפתחותי.
כעת, לאחר הערכת מצב מחודשת והתייעצות עם כלל גורמים המקצוע, הוחלט, בשיתוף ועד הורי הגנים, להחזיר את הלימודים בגנים גם בימי שישי.
ראש העיר, רפי סער: "אנו פועלים באופן שוטף כדי לשמור על פעילות סדירה של הגנים, למרות אתגרי התקופה וכוח האדם, בפניהם אנו ניצבים. בריאות הילדות והילדים וכלל צוותי החינוך וההוראה עומדים לנגד עינינו כל העת ואנו מתנהלים באחריות מירבית, במטרה לדאוג ולשמור על בריאותם. אני שמח כי שיעור התחלואה הנמוך בעיר מאפשר את חזרתם של הילדים למתווה לימודים מלא ומקווה כי בקרוב נוכל כולנו לחזור לשגרה בריאה ובטוחה".