כאב שלא נגמר: מיכל בלאלי שהקדישה את חייה לזכרו של אחיה זיו בלאלי שנהרג במלחמת לבנון השניה נפטרה היום (שבת) והיא בת 40 ממחלה קשה.
2 צפייה בגלריה
הקדישה את חייה למען אחיה הבכור
הקדישה את חייה למען אחיה הבכור
הקדישה את חייה למען אחיה הבכור
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם >>>
מיכל שהקדישה את חייה עבור זכרונו של אחיה הבכור זיו ז"ל ז"ל חלתה בסרטן שד אלים לפני כארבע שנים והשבת הלכה לעולמה.
2 צפייה בגלריה
מיכל בלאלי ואחיה זיו בלאלי ז"ל
מיכל בלאלי ואחיה זיו בלאלי ז"ל
מיכל בלאלי ואחיה זיו בלאלי ז"ל
( צילום: אסף פרידמן)
רס"ל זיו בלאלי ז"ל, בן עליזה ואלי, אחיה הבכור של מיכל, נפל במלחמת לבנון השנייה מירי קטיושות, בעת שיחידת המילואים שלו חנתה בכפר גלעדי לקראת יציאתה לקרב. הוא היה בן 29 בנופלו. הוא נולד וגדל בכפר סבא, התגייס ליחידה 8200, אחר כך הוצב בחטיבה 35 בגדוד 101. לאחר שחרורו משירות סדיר עבד בשירות הביטחון הכללי. את שירות המילואים עשה בחטיבת הצנחנים הצפונית. לאחר נפילתו באוגוסט 2006, נטמן בבית העלמין הצבאי בכפר סבא, סמוך לביתו.
מיכל בת ה-25 בזמנו וסטודנטית למזרחנות החליטה לא להמשיך לתואר שני כפי שתכננה והחלה להקדיש את מירב זמנה פרויקטים שונים שיפעלו לזכרונו של אחיה האהוב: "פתאום מצאתי את עצמי בת יחידה, ללא אחים או אחיות", אמרה, " זיו היה חלק ממני, היינו חברים ממש טובים. כל החיים הלכתי בדרך שלו, הוא התחיל ללמוד ערבית בחטיבה, אני הלכתי בעקבותיו. הוא הרחיב לערבית בתיכון, גם אני. הוא הלך ללמוד מזרחנות באוניברסיטה, ומיד נרשמתי אחריו. הוא היה אומר לי 'קחי את הרכב שלי, אני אסע ברכבת'. הוא היה האח הכי טוב שיכולתי לבקש, תמיד מגונן, דואג ושומר".
לפני כארבע שנים חלתה בסרטן השד ואפסו הסיכויים להחלמתה. אביה אלי:" אמרה לנו שצוואתה היא להמשיך בדרך, להמשיך בחיים, לעשות את מה שאנחנו אוהבים, לדאוג לנכדים ולמשפחה, לחבק את המשפחה ולחבק אותה ולעשות את מה שאנחנו אוהבים לעשות בחיים לטייל, לבלות ולא להפסיק את החיים. זו הצוואה גם של זיו וגם של מיכל".
ראש עיריית כפר סבא רפי סער ספד לה הערב: "מי שהכיר אותה הבחין מיד שמדובר בבחורה יוצאת דופן. צעירה, מוכשרת וטובת לב, שתמיד פעלה ועשתה למען האחר. מיכל הובילה את הנצחת זכרו של אחיה,זיו, שנפל בשירותו הצבאי לפני כ- 14 שנה. הוריה נאלצים להתמודד שוב עם השכול לאחר שאיבדו את בנם זיו בשירותו הצבאי. אלי וליזי היקרים לבי איתכם בשעה קשה זו, בשמי ובשם כל קהילת כפר סבא, אני שולח לכם את תנחומיי הכנים אני מחבק אתכם ותמיד כאן בשבילכם".
יהי זכרה ברוך.