זיו זבולון מסילתי בן ה-27 נהרג אתמול (שלישי) בלילה בתאונת פגע וברח על כביש 20 סמוך למחלף חוף השרון.
4 צפייה בגלריה
זיו מסילתי ז"ל
זיו מסילתי ז"ל
זיו מסילתי ז"ל
(צילום: פרטי)
רבים מסרבים לעכל את מותו בטרם עת של מסילתי ז"ל, צעיר בשנות ה-20 לחייו שהיה מוכר מאוד עקב עיסוקו בתחום האופנה יחד עם אביו טיראן מסילתי בחנות שלו "ביג דוויל" במרכז נתניה. הידיעה על מותו הכתה בתדהמה רבים, שמספרים על בחור מקסים, אדיב, חייכן עם נשמה גדולה שתמיד רצה לעזור, נתן את הנשמה והיה אחראי מאוד.
"זיו חגג לפני שבוע יום הולדת 27 והיה בדרך לבילוי עם החברים שלו בתל אביב", מספרת ליאן, אחותו של זיו. "עדי ראייה אמרו שזאת לא תאונה רגילה אלא שזה נראה משהו מכוון, משהו כמו פיגוע. מהרגע שזה קרה כולנו בהלם. אני לא מצליחה לתפקד. זיו היה בחור מדהים עם הלב הכי גדול".

4 צפייה בגלריה
הרכב שבו נהג זיו מסילתי אחרי התאונה
הרכב שבו נהג זיו מסילתי אחרי התאונה
הרכב שבו נהג זיו מסילתי אחרי התאונה
(צילום: מהרשתות החברתיות)

"אני לא מאמין שהיום קוברים אותו", אומר אמנון סעדון, חבר קרוב של האב טיראן. "אני מכיר את הילד הזה מהיום שהוא נולד, מדובר בבחור מיוחד. זה לא נתפס''. סעדון מספר שנוכח האירוע הטרגי נמצא האב טיראן בהלם קשה ומוקף בשעות אלו במשפחתו הקרובה, אשתו ענת ובנותיו.
אביו של זיו העלה הבוקר פוסט בפייסבוק ובו כתב: "זיו זבולון מלך של אבא מה אני יכול להגיד נגמר לי החיים בלעדיך".

4 צפייה בגלריה
זיו מסילתי ז"ל ואביו טיראן
זיו מסילתי ז"ל ואביו טיראן
זיו מסילתי ז"ל ואביו טיראן
(צילום: פרטי)

"רק לפני כמה ימים ראיתי אותו שמח ומאושר, הוא גם חיבק אותי, ממש ילד טוב. בן יחיד למשפחה מדהימה'', מספר סעדון על הפגישה האחרונה עם זיו בחתונה משפחתית בשדות ים. "זה בלתי נתפס שהילד הזה שגדל להיות בחור זהב, שממש היה חלק מהחיים של המשפחה שלי כי הוא גם למד עם הבת שלי באלדד באותה שכבה, מת ככה בפתאומיות בתאונה מיותרת. גם מנהלת בית הספר בו זיו למד, אורית לוי שנמצאת כרגע בחו"ל שמעה על המקרה והוכתה בתדהמה נוכח הבשורה הקשה. כולם בשוק. ממש ככה. בבוקר אתה רואה את הילד שמח ומחייך ובלילה אתה שומע שהוא איננו. ההורים שלו אנשים טובים שכולם מכירים פה בעיר, אמא שלו ענת בשוק. מאז שהם שמעו שזיו, הבן היחיד שלהם, מת הם פשוט על הפנים. שניהם, היא וטיראן האבא. כואב הלב לראות אותם ככה".

4 צפייה בגלריה
זיו מסילתי ז"ל
זיו מסילתי ז"ל
זיו מסילתי ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:
זמן קצר לאחר התאונה ולאחר היוודע מותו של זיו ז"ל, פעלו בשטח חוקרי משטרה ואיתרו טרקטור באתר בנייה סמוך למקום האירוע, שלפי החשד היה מעורב בפגיעה ברכבו של זיו בנתיבי איילון. לפי המשטרה, על הטרקטור היו סימני פגיעה התואמים לרכב בו נהג מסילתי. החשוד במעשה, תושב רהט בן 36 נעצר היום בשעות הצהריים והמשטרה מבקשת להאריך את מעצרו. "בוחני התנועה ממשיכים לאסוף ממצאים פורנזיים, עדויות ואמצעי תיעוד, ומפעילים אמצעים נוספים, כדי להשלים את החקירה ולהגיע למיצוי הדין עם הנהג'', נמסר ממשטרת ישראל.
הלווייתו של זיו מסילתי תתקיים היום (רביעי) בשעה 18:45 בבית העלמין שיכון ותיקים בנתניה. השבעה תתקיים ברחוב הצבעוני 18 ברמת פולג בנתניה.
יהי זכרו ברוך.