אלעד ברזילי, שנפצע אנוש בפרעות בעכו, סיים את תקופת השיקום במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ומשתחרר היום (רביעי) לביתו להמשך שיקום בקהילה.
1 צפייה בגלריה
אלעד ויעל ברזילי בפתח המחלקה לשיקום הפרעות בתקשורת בלוינשטיין.
אלעד ויעל ברזילי בפתח המחלקה לשיקום הפרעות בתקשורת בלוינשטיין.
אלעד ויעל ברזילי בפתח המחלקה לשיקום הפרעות בתקשורת בלוינשטיין.
(צילום: אורן יזרעאל)
קראו גם >>>
אלעד ברזילי, המורה שנפצע אנוש בפרעות בעכו במהלך חודש מאי האחרון מסיים היום (רביעי) את תקופת השיקום שלו במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית. אלעד טופל בששת החודשים האחרונים במחלקה לשיקום חבלות מוח וקיבל טיפול מצוות רב-מקצועי מתחומי הרפואה, הסיעוד, הריפוי בעיסוק, הפיזיותרפיה, התקשורת, הפסיכולוגיה והעבודה הסוציאלית. אלעד משתחרר לביתו וימשיך את תהליך השיקום במסגרת הקהילה באזור הצפון.
אלעד ברזילי אמר היום: "הגעתי לכאן כשאני לא הולך, לא אוכל, לא מדבר ובהרבה עבודה סיזיפית וביחד עם כל הצוות הרב-מקצועי בלוינשטיין הצלחתי לחזור לחיים. אפילו שאני שמח לחזור לבית שלי היום, תמיד תהיה לי פינה חמה בלב ללוינשטיין, זה מקום שלא אשכח כל חיי".
ד"ר קרן כיסמריו-פוטש, הרופאה שטיפלה באלעד, מציינת: "אלעד משתחרר כשהוא כבר מתהלך בכוחות עצמו, מצליח להעביר מסר תקשורתי וקיים שיפור משמעותי בתפקודים הקוגניטיביים שלו. השיקום של אלעד עדיין לא הסתיים ויש לו עוד דרך לעשות אבל בזכות העבודה הקשה והמוטיבציה הגבוהה שלו, יחד עם תמיכה משמעותית מהמשפחה שלו ועבודת הצוותים, הוא עבר תהליך שיקום מרשים ויוצא דופן".
ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין: ״השיקום המדהים והמוצלח של אלעד מלמד כי אפשר אחרת. צוותים מעורבים רפואיים ומקצועות הבריאות עובדים בהרמוניה ודו קיום, ביהודים ובערבים, ללא כל שוני וללא כל מתח. הרפואה והשיקום מאחדים את כל הקצוות ויוצרים עולם יפה ושיקום מוצלח״.