המחלקות לרפואה דחופה (מיון) של המרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית בצמרת בתי החולים הגדולים בישראל ברמת שביעות רצון המטופלים מהטיפול בהם. כך עולה מסקר שביעות רצון שערך משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
חדר המיון בבית חולים מאיר
חדר המיון בבית חולים מאיר
חדר המיון בבית חולים מאיר
(צילום: דוברות בית החולים)
קראו גם >>>>
משרד הבריאות חשף את רמות שביעות הרצון מהטיפול במחלקות לרפואה דחופה (מיון). מבין חדרי המיון הגדולים, המחלקות לרפואה דחופה של מרכז רפואי מאיר במקום השני בישראל, ומלר"ד ילדים במקום הראשון. כך עולה מסיכום נתוני סקר "חוויית המטופל", שערך משרד הבריאות.
הנתונים מבוססים על סקר שביעות רצון שעורך משרד הבריאות אחת לשנתיים, בו השתתפו 8,000 איש שטופלו ב־29 חדרי מיון בישראל במהלך 2021. סקר שביעות הרצון הכיל מעל ל-40 שאלות מעולמות תוכן שונים לרבות יחס למטופלים ומתן מידע, רצף טיפול, תפיסת זמני המתנה במיון, תנאים סביבתיים ועוד.
מלר"ד מאיר הינו בין הגדולים והפעילים ביותר בישראל במספר הביקורים בו. במהלך שנת 2021 טופלו במאיר מעל ל-171 אלף פניות בכלל המיונים, מתוכם כ-40 אלף של ילדים ונוער עד גיל 18 וכ-5,000 מקרי תאונות דרכים. צוות מלר"ד מבוגרים, בראשות ד"ר יוסף רודריג ועופרה מקסימוב מנהלת הסיעוד, מונה כמאה אנשי צוות. צוות מלר"ד ילדים, בראשות ד"ר אהוד רוזנבלום והילה מילר מנהלת הסיעוד מונה כחמישים אנשי צוות.
מלר"ד הילדים במאיר מציע לילדים המגיעים אליו טיפול אשר שם דגש על הקלה על הכאב והחרדה לצד הטיפול בחולי ובפציעה. בשנה החולפת אף הושק גן משחקים גדול ומושקע המספק חווית שירות יוצאת דופן להורים ולילדים ונותן להם אפשרות לשהות באוויר הפתוח.
ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "בכל שנה אנו גאים להתבשר על תוצאות סקרי דעת הקהל על חדרי המיון שלנו המביאים לידי ביטוי את המצוינות המקצועית של צוותי מלר"ד מבוגרים וילדים במרכז רפואי מאיר. הישגים אלו הם תולדה של צוות מחויב ומקצועי הרואה חשיבות גדולה במתן שירות מיטבי ומכיל למטופלים המגיעים בשערי בית החולים. אני גאה בצוות המרכז הרפואי שהמשיך לשמור על סטנדרטים של מצוינות המאפיינים אותו מזה שנים ולהוביל בסקרים ובמדדי איכות גם בתקופת הקורונה שהיוותה אתגר בפני מערכת הבריאות כולה. צוות המרכז הרפואי ימשיך לעמוד לרשות תושבי ישראל בכל עת ולחתור למצוינות למען המטופלים".