קיבל פרופורציות: השחקן והיטיובר המפורסם במדינה, אלי אליהו מכפר סבא, נפגש אמש (שבת) במקרה במסעדה בה סעד את שניים מגדולי הכדורגל הישראלי בכל הזמנים: שלמה שרף ומוטל'ה שפיגלר. הוא אזר אומץ וניגש לדבר עם השניים שלא הכירו אותו.
בעודו מדבר איתם ניגשו מעריצים וביקשו להצטלם עם...אליהו, ושפיגלר שאל אותו, 'רגע מי אתה'? ענה: "ממש לא בטוח שיזכרו מי אני ומה אחרי שאפרוש, אבל אתה תשאר בדפי ההיסטוריה לתמיד".
1 צפייה בגלריה
אלי אליהו עם שלמה שרף ומוטל'ה שפיגלר
אלי אליהו עם שלמה שרף ומוטל'ה שפיגלר
אלי אליהו עם שלמה שרף ומוטל'ה שפיגלר
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
אליהו: "רוצה לספר כמה הכל זמני, או כמו שאני תמיד אומר ״היום להיט מחר רהיט״. ישבתי עם דניאל לאכול ופתאום קלטתי בשולחן סמוך את שלמה שרף המאמן הלאומי לשעבר ואת מוטלה שפיגלר שנבחר לשחקן הכדורגל הישראלי הטוב בזמנים, זה ששיחק במונדיאל ואף הבקיע. כמובן שהתרגשתי מאוד ורצתי אליהם לשולחן לבקש סלפי וקצת לדבר.
"מפה לשם יצא שישבתי איתם כעשר דק במהלכן מוטלה סיפר לי המון דברים שלא ידעתי כמו ששיחק עם פלה הגדול שנה שלמה באותה קבוצה ואף הראה לי תמונה!! ושניהם התייחסו אלי ממש ממש יפה והסבירו וענו לי על כל מה ששאלתי. בכל מקרה, למרות שהייתי מאוד נרגש - נכנסו למקום מספר אנשים שכמה מהם ביקשו ממני סלפי והקדשה, כמובן שעשיתי. די במבוכה בגלל הסיטואציה.
"ואז הסתכלתי על שרף ומוטלה שפיגלר הענק זה שזכה בכל תואר אפשרי ושיחק בטורניר הכי נחשב בעולם והיה מושא הערצתם של מליוני אנשים בישראל ומוטלה מסתכל עליי ואומר, ״רגע למה מצטלמים איתך מי אתה״? מישהו שעכשיו מאוד מפורסם בזכות הרשת עניתי, וממש לא בטוח שיזכרו מי אני ומה אחרי שאפרוש, אבל אתה תשאר בדפי ההיסטוריה לתמיד. תהיו אנשים טובים זה הכי חשוב, תהילת עולם חולפת".