אין ספק שהקורונה יצרה טלטלה בשוק הנדלן הישראלי והעולמי ואם אתם מחפשים קרקע להשקעה בכפר סבא, רעננה, הוד השרון, צורן וכו', ל-א.ב מרואנו יש מה להציע לכם בבחינת הפרויקטים המבוקשים ביותר באזור, פרויקטיי נדלן הנמצאים כבר בשלבי פיתוח שונים והמציעים לכם פוטנציאל תשואה גדול בערים המבוקשות בישראל למגורים מכל הבחינות: חינוך, תשתיות ועוד.
כפר סבא הירוקה – המקום המושלם לגידול משפחה בישראל קרקע להשקעה בכפר סבא היא רעיון מצוין עבור כל משקיע נדלן, מתחיל או מקצועי, המכיר את העיר ויודע את האיכויות שלה. בחינת קרקע להשקעה בכפר סבא צריכה להביא בחשבון את המוניטין של העיר, את ההיסטוריה שלה ואת הביקוש שלה, אשר היה מעט רדום בשנים האחרונות, אך העיר הכי איכותית בשרון כבר כמה שנים מפתחת את עצמה בצורה חסרת תקדים ומוסיפה שכונות מגורים ברמה הגבוהה ביותר בישראל - כפר סבא הירוקה היא אחת השכונות הללו. כל מי שגר בעיר בעבר וחוזר אליה עכשיו אחרי כמה שנים, שמח לראות ואולי קצת מופתע לגלות את הפיתוח המשמעותי שעובר על העיר, בעיקר בחיבור שלה להוד השרון מצד אחד ובצד השני, באזור מתחם G ושכונות כפר סבא הירוקה.
קרקעות במחיר מפתיע – רכישת קרקע בכפר סבא כפר סבא תמיד הייתה ידועה כעיר של חינוך מצוין, אנשי עבודה, הרבה ירוק ועצים ברחבות ורמת חיים לילדים ולמבוגרים המספקת לכולם אך כל הצרכים שלהם, החל מקניונים, מתקני מגורים לבני הגיל השלישי, מערכת חינוך מהמובילות בישראל ואוכלוסייה במעמד סוציו אקונומי גבוה. כפר סבא הייתה בעבר העיר המובילה באזור השרון אך ראתה איך אחיותיה הצעירות ממנה, רעננה והוד השרון, מתפתחות ומחירי הנדלן בערי אלה הרקיעו שחקים. לא פלא אם כן שמשקיעי נדלן חכמים מזהים את פוטנציאל הרווח הגדול בעיר שקצת ישבה בצד מבחינת ביקוש לכמה שנים אך כעת זה משתנה והזמן הטוב ביותר לרכוש קרקעות במחיר מפתיע בכפר סבא והסביבה הוא היום!
1 צפייה בגלריה
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
(צילום: FREEPIK)
" שוק הנדלן מתעורר והפעם אסור לכם לפספס את ההזדמנות לרכוש נכס נדלן להשקעה באזורי הביקוש!" נתיבי ההשקעה היציבים בזמן קורונה ולאחריה הם ללא ספק אפיקי ההשקעה בנדלן. אם יש משהו שהקורונה הוכיחה לכל משקיע מתחיל ומקצועי, זה ששוק הנדלן הוא העוגן היציב ביותר להשקעות בעידן הנוכחי. כל מי שמחפש דירה או בית פרטי לרכישה כיום יודע כיצד המחירים כבר עלו בשל הביקוש הרב לבתים צמודי קרקע בכלל ובאזור השרון בפרט. הקורונה יצרה כמה מגמות ברורות שלא עומדות להיעלם מהנוף הציבורי של כולנו בקרוב: עבודה מהבית – כיום רבים, בעיקר בהייטק, עובדים במקומות עבודה היברידיים, כאלה בהם החופש רב יותר מאי פעם וחברות רבות, ביניהן הגדולות ביותר: גוגל, מייקרוסופט ואחרות, מאפשרות לעובדים לעבוד במתכונת חלקית ואפילו מלאה מהבית. במצב החדש הזה שנוצר לאחר הקורונה, אין חשיבות יותר למגורים בתל אביב עבור ישראלים רבים שהבינו שעדיף להם למצוא נכס מרווח יותר בעיר איכותית יותר מאשר לגור בדירת שלושה חדרים בעיר. במקביל לטרנד העבודה מהבית ישראל מפתח את תשתיות התחבורה שלה, מוסיפה כבישים, מנהרות, רכבות וכדומה וכיום קל יותר להתחבר כביש 6 ולכבישים אחרים ולהגיע ממקום למקום ביתר קלות. משפחות צעירות רבות מבינות שעדיף להן להשקיע כיום ברכישת בית פרטי בעיר איכותית בשרון ולא לחכות כמה שנים או כמה עשורים ולעבור בין דירות לדירות כל כמה שנים. נכס נדלן הוא ההשקעה המשתלמת ביותר – רבים מבינים כיום שעל ידי רכישת נכס נדלן להשקעה והשכרתו, ניתן לקצור תשואות שאי אפשר לקבל היום באף מקום באמצעים מוניטריים אחרים. הריבית בבנק אפסית ונתיב ההשקעה בנדלן מעולם לא היה מבוקש ומשתלם יותר. בנוסף, תנאי לקיחת המשכנתאות בישראל שופרו בשל הקורונה ועדיין קיימים ומאפשרים לכל מי שמעוניין לקחת משכנתא, לעשות זאת בתנאים טובים מתמיד! זאת ההזדמנות של משפחות הזקוקות לדירה אך גם של משקיעי נדלן לזהות את האפשרות ללקיחת הלוואה לרכישת נכס נדלן במחיר משתלם ולאחר מכן למכור אותו במחיר כפול או להשכיר את הנכס למגורים ולהרוויח עליו תשואה גבוהה למשך שנים רבות ובנוסף בתום תקופת תשלום המשכנתא להישאר עם נכס נדלן ביד!
השקעה בטוחה לדורות הבאים – קרקעות להשקעה בכפר סבא והסביבה – א.ב מוראנו ללמוד עוד על אפשרויות ההשקעה בנדלן בכפר סבא? מוזמנים להגיע אל משרדי א.ב מוראנו ולקבל ייעוץ והתאמה אישית של קרקע להשקעה במגוון פרויקטי נדלן מהמבוקשים ביותר בישראל. קחו החלטה חכמה שתסייע לכם ליצור מקור הנכסה יציב וקבוע לשנים רבות קדימה כתוצאה ממכירה ברווח גדול או השכרה של נכס נדלן שתרכשו,שכן כל ישראלי יודע שמחירי הנדלן בארץ לא יורדים אף פעם ותמיד נמציאם בעלייה. אל תשבו על הגדר ואל תחכו לירידת המחיר כי היא לא תקרה. לא עכשיו, לא בשנה הבאה ולא בקרוב. לצערם של אזרחי המדינה כל ממשלה מבטיחה הבטחות מכאן ועד הודעה חדשה אך ההבטחות הללו ריקות מתוכן ולא מגיעות לשטח. לקוות,לצפות ולהאמין שמחירי הנדלן ירדו בקרוב ( והם לא...) עשו צעד חכם והשקיעו בעצמכם בנדלן עם ההון העצמי ישי לכם ולקיחת הלוואה משתלמת להשלמת הסכום. משפחתכם תודה לכם ועתידכם יהיה ורוד יותר ככל שתקדימו להבין את המציאות ואת מלוא פוטנציאל הרווח שיש בתחום השקעות הנדלן. נשמח לעזור לכם וללוות אתכם מ-א' עד ת' בתחום. להתראות ובהצלחה! א.ב מוראנו - קרקעות למכירה שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133 טלפון: 03-949-9669 abmoreno.co.il