קרקע להשקעה בכפר סבא תכנית כס 80 – ממשיכים לפתח נשארים ירוקים
זה לא סוד שיישובי השרון נחשבים ליישובים אשר מספקים לתושביהם איכות חיים מהגבוהות בארץ ומושכים אליהם משפחות צעירות ואיכותיות אשר מעוניינות לבסס את חייהן באזור השרון, אזור שמצד אחד מספק איכות חיים גבוהה - הרבה שטחים ירוקים, מוסדות חינוך ברמה גבוהה, חיי פנאי עשירים ומרכזי מסחר שמספקים מקורות פרנסה לרבים, ומצד שני קרוב מאוד לערים מרכזיות בעלות מרכזי תעשייה ומסחר מפותחים מאוד כמו תל אביב, פתח תקווה, הרצליה ועוד. בין אם מדובר בערים כמו רעננה וכפר סבא, ובין אם מדובר ביישובים כפריים יותר כמו קדימה – צורן, והמושבים המקיפים, אזור השרון נחשב לאזור איכותי שמשתלם לגור בו ועל אחת כמה וכמה משתלם להשקיע בו מבחינת נדל"ן להשקעה.
1 צפייה בגלריה
קרקע להשקעה
קרקע להשקעה
קרקע להשקעה
(צילום: FREEPIK)
בשנים האחרונות אנו עדים לתנופת בנייה עצומה ביישובי השרון. הוד השרון, רמת השרון, קדימה-צורן ויישובים נוספים התרחבו וממשיכים להתרחב עם תוכניות מתאר הכוללות שטחים עצומים שמיועדים לבנייה של שכונות מגורים מפותחות שהושקעה בהן מחשבה עד הפרט האחרון, תנופת הבנייה מושכת אליה עוד ועוד משפחות חדשות ומספר התושבים הולך וגדל בהתאם לכך. כמובן שככל שתוכניות המתאר בשלבים מתקדמים יותר, כך גם השטחים והקרקעות המוצעות לרכישה מעטות יותר, שכן הביקוש עולה. עריית כפר סבא שתמיד דוחפת את העיר אל עבר הקידמה ונשארת עם יד על הדופק בכל הקשור להתפתחות עירונית ירוקה, לא נשארה אדישה לתנופת הבנייה אצל שכנותיה ויזמה מספר תכניות לקידום ולפיתוח פני העיר, כאשר התוכנית המרכזית היום שלאחרונה אושרה סופית ויוצאת לפועל אט אט, היא תוכנית כס 80.
מהי תוכנית כס 80 בכפר סבא?
מטרותיה של תוכנית כס 80 שכבר בימים אלו מתחילה לצאת אל הפועל, הינן: קביעת הוראות להקמת שכונה ירוקה ששמה דגש על היבטי איכות הסביבה, שינוי ייעוד קרקעות מאזור חקלאי לייעודים שונים, קביעת אזורי מגורים שונים עם בנייה מגוונת ופירוט שלהם, קביעת אזורי מסחר ותעסוקה, קביעת שטחים לצורכי הציבור – פארקים, דרכי הגעה רגליות ירוקות, דרכי הגעה ברכב, קביעת אזור לנופש ולספורט. כמובן שתהיינה הוראות בנייה לאזורים השונים וכמו כן תהיינה הוראות לאיחוד וחלוקה של שטחים. מכיוון שהתוכנית היא למעשה המשך ישיר או נכון לומר תיקון ישיר לתוכנית כס 1/1 היא בשלבים מתקדמים ומאושרת באופן סופי, כך שמי שעכשיו יכנס וירכוש קרקע להשקעה בכפר סבא של תוכנית כס 80, לא יצטרך להמתין שנים על שנים לחכות להיתרי בנייה, ולמעשה ניתן לומר שהתשואות הן ודאיות ואינן רחוקות כל כך מבחינת זמנים.
אילו קרקעות של תוכנית כס 80 מוצעות למכירה?
א.ב מוראנו המשווקת קרקעות להשקעה במספר פרויקטים מאוד אטרקטיביים באזור השרון, משווקת כעת קרקעות מתוך תוכנית כס 80. קרקע להשקעה בכפר סבא היא כבר איננה דבר מובן מאליו, זאת מפני שהשטחים בפאתי העיר הולכים ואוזלים, דבר שניתן לראות גם בערים אחרות בשרון כמו רמת השרון, רעננה והוד השרון. כעת זה זמן טוב להשקיע בקרקעות המיועדות לבנייה ועל אחת כמה וכמה כאשר אותן קרקעות נמצאות כבא בשלב שלאחר ההפשרה ומאושרות לבנייה ואכלוס מידיים.
חברת א.ב מוראנו שמה לעצמה למטרה לאתר פרויקטים איכותיים בשלבים מתקדמים ולשווק קרקעות להשקעה תוך מתן ליווי צמוד לרוכשים את הקרקע בכל האספקטים הנדרשים לרכישה. בין אם במידע, ידע כללי, התפתחויות בתוכנית המתאר ועוד. מכיוון שישראל כולה נמצאת בתנופת בנייה, יש צורך עז במתן מידע עקרוני לרכישה הן למשקיעים ותיקים והן למשקיעים שמעוניינים להיכנס לזירת ההשקעות לראשונה בחייהם. התהליך הינו ארוך ומצריך אורך רוח והבנה של כל שלב ושלב, ולכן חשוב כל כך לעשות עסקאות של רכישת קרקעות להשקעה בליווי של משרד המתמחה באיתור ובשיווק קרקעות ומאפשר רכישת קרקעות איכותיות מתוך פרויקטים מובילים, באזורים מפותחים ומתפתחים ובנוסף נותן ליווי ומענה לכל השאלות. תכנית כס 80 כפר סבא נמצאת כעת בשיאה והיא למעשה התוכנית הנמצאת בשלבים המתקדמים ביותר באזור השרון, מומלץ לבדוק בהקדם.
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
שלמה המלך 37, קרית אונו
טלפון: 03-949-9669
abmoreno.co.il
מוגש מטעם: א.ב מוראנו