בוצ'י, בית קפה טבעוני – חברתי חדש שנפתח יתרום מרווחיו לשיקום בעלי חיים ויקיים פרויקטים למען שורדות זנות והקהילה הלהט"בית.
2 צפייה בגלריה
דדי בוזגלו. "שתי אהבות גדולות -  קפה ובעלי חיים"
דדי בוזגלו. "שתי אהבות גדולות -  קפה ובעלי חיים"
דדי בוזגלו. "שתי אהבות גדולות - קפה ובעלי חיים"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
היזם, דדי בוזגלו אבידור בן ה-29 הוא תושב כפר סבא ועובד סוציאלי במקצועו. הוא מספר כי לפני שנתיים וחצי אימץ שתי גורות, באטה ומוצ'י, שהשילוב בין שמותיהם אף יוצר את שם המקום, דרכן הוא נחשף לעולם שלם של גידול ושיקום בעלי חיים ואף הפך בזכותן לטבעוני.
לאחרונה, הוא אומר, עלה בדעתו לשלב את האהבה החדשה הזאת עם אהבה גדולה אחרת שלו, קפה, וכך נולד הרעיון לבית הקפה שכאמור יציע מזון ושתייה על טהרת הטבעונות. המקום ממקום בבן יהודה בתל אביב ופעיל משלוחים לכל אזור השרון.
2 צפייה בגלריה
בוזגלו. תפריט עשיר
בוזגלו. תפריט עשיר
בוזגלו. תפריט עשיר
(צילום: פרטי)
בגלל הקורונה בית הקפה סגור פיזית אך הוא פועל במתכונת משלוחים מצומצמת. ליאורה בוזגלו, בשלנית ביתית עד כה, הרכיבה תפריט שמתאים לשינוע וכולל סלטים – טאבולה, כרובית בורגול, קינואה, מטבוחה ושרי־צנוברים פיקנטי (33 ש"ח לחצי ליטר), פסטה בולונז טבעונית (39 ש"ח לחצי ליטר); תבשיל טופו ברוקולי (41 ש"ח), פרחי כרובית אפויים (34 ש"ח), לזניה טבעונית (42 ש"ח), חמין טבעוני (44 ש"ח) וכן מנות מבושלות נוספות; פסטה ברוטב עגבניות ופסטה מוקרמית לילדים (26/28 ש"ח) וקינוחים טבעוניים.
כשבית הקפה ייפתח התפריט הנוכחי יעבור לימי שישי ובשאר השבוע יוגשו מנות לישיבה במקום או לטייק אוויי – כריך מקושקשת טבעונית, המבורגרים של ביונד מיט, סלטים, מאפים וקינוחים. המנות נארזות למשלוח בכלים משאריות קני סוכר וחיטה, המוצר האקולוגי ביותר שאבידור הצליח לשים עליו יד כרגע. בהמשך מי שיגיע עם כלים מהבית או כוס רב פעמית לקפה יזכה בהנחה או בצ'ופר קטן.